Nero 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
nero 9 geeft sinds gisteren problemen. tot op heden brande ik gegevens door nero te openen en dan gegevens toevoegen. er verscheen dan een venster waar ik gewoon de bestanden kon zoeken en toevoegen.nu is dit plots veranderd.ik klik op gegevens toevoegen en dan opend er een kaderdje waar ik bestandsnaam etc moet invullen.wie weet wat er plots veranderd is? ligd het probleem bij nero zelf?

Dat vermoeden had ik ook wel dat ik zelf ergens per ongeluk iets had veranderd. Kan je me zeggen hoe ik die wizzard dan opnieuw kan inschakelen?

niet echt, gebruik geen nero. Maar kijk eens bij opties of instellingen, daar vind je wsl een verwijzing.

Ik heb nero 9 verwijderd en opnieuw geinstaleerd maar hetzelfde resultaat. Ik zou denken dat het dus toch geen wissard probleem is he. Niemand een idee?

Ik heb inderdaad bij google handleiding ingegeven maar op het eerste zichy vind ik niets terug over mijn probleem met dat kaderdje. ik heb het opgelost door nero 9 te verwijderen en nero 11 te instaleren en nu kan ik opnieuw werken zonder problemen. opgelost dus. toch bedankt allen voor de reactie's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan