dvr
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2001
Hallo,
Ik heb al een paar vragen gezien met mijn probleem, maar ja, allemaal nét niet, daarom plaats ik mijn vraag maar als nieuw.
Ik heb opeens ruzie met Nero 5.5.9.9
Ik krijg de volgende foutboodschap bij opstarten van Nero:
Kan het Win-Aspi-Bestand'?.?' niet vinden. U kunt daarom momenteel alleen imagerecorders selecteren.
Dit ontbrekende bestand maak deel uit van de 95-98-ME bestanden.
Los dit probleem op en start Nero opnieuw.
(Error 11 no aspi)
IK heb Windows ME en zag wel een oplossing voor XP, maar weet niet hoe die te gebruiken voor ME.
Ik heb inmiddels die info file ook gedownd, die ik bij een antwoord zag en zie na runnen: ASPIfiles are missing.
Weet iemand raad?
P.S. Het enige wat ik kan bedenken is, dat de ellende komt omdat ik DVDEO 3 onlangs heb geïnstalleerd.
Ik heb al een paar vragen gezien met mijn probleem, maar ja, allemaal nét niet, daarom plaats ik mijn vraag maar als nieuw.
Ik heb opeens ruzie met Nero 5.5.9.9
Ik krijg de volgende foutboodschap bij opstarten van Nero:
Kan het Win-Aspi-Bestand'?.?' niet vinden. U kunt daarom momenteel alleen imagerecorders selecteren.
Dit ontbrekende bestand maak deel uit van de 95-98-ME bestanden.
Los dit probleem op en start Nero opnieuw.
(Error 11 no aspi)
IK heb Windows ME en zag wel een oplossing voor XP, maar weet niet hoe die te gebruiken voor ME.
Ik heb inmiddels die info file ook gedownd, die ik bij een antwoord zag en zie na runnen: ASPIfiles are missing.
Weet iemand raad?
P.S. Het enige wat ik kan bedenken is, dat de ellende komt omdat ik DVDEO 3 onlangs heb geïnstalleerd.