Nero backitup 2 essentials????

Status
Niet open voor verdere reacties.

marinierdre

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Goedendag beste mensen,

Is er misschien iemand die mij kan helpen want ik snap er niks meer van:shocked:

Het probleem is dit:

Ik heb een tijdje geleden een externe harde schijf gekocht ( de Trekstor 160 gb)
Dit was om bestanden op te gooien zodat ik even mijn hele pc kon opschonen door alles er af te gooien.

Nu had ik natuurlijk gewoon mijn bestanden er op moeten gooien ( ongeveer 56gb ), maar ik heb een meegeleverd back up programma gebruikt (nl nero backitup 2 essentials)

Dit heeft als gevolg dat alle bestanden wel op de eterne hd staan, maar ze hebben een andere extensie gekregen (nl *.nba).

Nu maakt dit niks uit als ik gewoon het programma kan gebruiken om ze weer uit te pakken, maar elke keer als ik dat doe krijg ik foutmeldingen of pakt hij wel de mappen uit maar niet de bestanden.

Misschien snap ik het programma niet, maar ik heb volgens mij al alles geprobeerd en ik moet er niet aan denken dat ik alles kwijt ben.

Heeft iemand een idee of heeft iemand hetzelfde mee gemaakt, laat het even weten.

Alvast bedankt.

André

nero backitup 2 essentials is een uitgeklede versie van nero backitup. misschien mee te maken.

@ marinierdre

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Nero pakt wel de mappen uit, maar de mappen zijn gewoon leeg.
Pakt dus geen bestanden uit.

Heb jij inmiddels al een oplossing ?
Want ik hoop niet dat ik ook alles kwijt ben.

Gr Siem

Siem86,

Het is op Helpmij niet toegestaan je vraag in die van iemand anders te plaatsen. Daarnaast stamt het topic uit 2008.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan