Nero brand geen audio

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo, ik heb Nero Premiun 7, en een Nec DVD RW 3540A, en tevens een LiteOn DVD.

Alles kan ik branden zoals DVD en audio copie, maar als ik een audio CD wil branden en mijn mp3 naar links sleept, dan op complicatie branden klikt geeft hij aan dat hij gaat branden alleen gebeurd er verder niets. Op dat moment kan ook de lade niet meer geopend worden, het is mij een raadsel heeft iemand enig idee wat het kan zijn.

bvd Rama

Tja, da's redelijk koffiedik kijken.

Ook een DVD bevat audiotracks dus ik heb het vermoeden dat er mogelijk met de interne Nero codec/ plugin voor audio v.w.b. WAVE / MP3 tijdens de installatie "iets" is fout gegaan.

Een volledige de-installatie en daarna herinstallatie van 7 heb je al overwogen? (is zo gepiept........)

Dat heb ik al gedaan, maar gaf geen resultaat.Ik blijf het vreemd vinden dat ik verder alles kan branden van data tot dvd, maar zodra ik een audio cd wil maken lukt dat niet. Nero geeft aan dat die via nec dvd gaat branden maar er gebeurd niks.

er iets dieper op ingaand:

WELKE audio wil 'ie niet meer branden?
MP3 naar links brengen en branden als audio cd, m.a.w. Nero laten converteren tot .WAV of anders.....

andere audio ?

Het is mp3 country muziek wat hij niet wil branden.

Ok, ik bedoelde niet zozeer de soort van de muziek als wel de extensie van de te branden bestanden. (.MP3)

Je hebt het al geprobeerd met andere mp3 tjes? Stel dat toevallig deze serie MP3'tjes corrupt is, dan geef je de schuld aan Nero of de brander terwijl het de MP3'tjes zijn.........?

Enige uitleg wat ik met Nero doe. ik start Nero kies voor audio cd , daar vink ik normaliseren aan dan kies ik cda opties, daar haal ik het vinkje weg bij sla de tracs op harde schijf en verwijder stilte aan het eind. Dan kies ik branden daar 16 x snelheid en vink ik disk at once aan, dan kies ik nieuw en sleep de mp3 naar links.Verder geef ik aan complicatie branden.

Ik heb ook reeds gebrande mp3 geprobeerd maar dat lukt ook niet meer.

Ik loop achter, ik gebruik nog steeds 6.X maar al die opties die jij noemt............

als je die nu eens voor een testsituatie weglaat?

Start Nero, kies voor Audio CD en vervolgens voor "nieuw". (geen andere opties af / aanvinken etc. etc.)
Sleep dan de MP3'tjes eens naar links............. wat doet 'ie nu?

geeft geen resultaat,ik ga nog een keer Nero verwijderen en installeren met de laatste updates in de hoop dat het dan werkt.

Ik kom nog even terug op nero. Na twee keer er opnieuw opgezet te hebben werkte het nog steeds niet, daarna heb ik Nero weer verwijderd en een systeemherstel gedaan. Daarna heb ik Nero 7 er weer op gezet met alle updates en het werkt weer prima.
Pasja alsnog bedankt voor je hulp Gr. rama

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan