nero branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jef

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Ik heb een klein maar voor mij onoplosbaar probleem.Als ik in mijn dvd schrijver een dvd rw doe brandt hij deze wel maar ik kan hem dan niet op een andere dvd-speler afspelen.Duw ik echter een gewoon schijfje erin krijg ik de melding dat ik een multisessie wil gaan doen op een normaal dvd schijfje en kan ik dat veranderen in geen multisessie.Maar ik wil dat ik ook mijn dvd-rw op een andere dvd kan afspelen.
Ik heb bij nero al ingegeven geen multisessie maar deze vraag blijft terugkomen maar alleen bij een normaal schijfje.
Wie kan mij hiermee helpen??????
Alvast bedankt

Helaas daar stond ook niet op wat ik graag wil weten maar in ieder geval bedankt voor je reactie.

Dan kan ik maar een ding zeggen neem Nero 6.
In de ComputerTotaal als beste getest en veel meer toegespitst op video en dvd.
Er was gisteren ook iemand op Helpmij die had problemen met een nw. plextor brander Nero 6 geinstalleerd en om met zijn woorden te spreken ,,eindelijk een simpele oplossing''.

Ik ga dat maar eens proberen.Ik laat nog weten of me dat verder geholpen heeft.In ieder geval bedankt.

groetjes Jef

Nog even voor alle duidelijkheid Nero 5.5 kun je niet gratis updaten naar 6.0 tenzij je hem gekocht hebt na 1-7-2003 en het geen retail versie is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan