nero brandt geen dvd's meer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

matt1979

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2001
Hallo allemaal,

Ik gebruik al jaren nero om dvd's mee te branden, maar sinds 2 dagen kan ik dus geen dvd's meer branden. Cd's kan ik wel gewoon branden, maar als ik een dvd wil branden dan gaat ie wel tot 1 procent, maar dan houdt ie ermee op en dan geeft ie de foutmelding:

Power calibration error.

en dan is dus het branden mislukt.

Ik zou niet meer weten wat ik hier aan moet doen.

Misschien kan iemand mij hiermee helpen.

Gr Anthony

Ik heb eens even gegoogled en kom vaak tegen dat je het op een lagere snelheid en met een ander merk schijfje moet proberen.
Al gedaan??

nee dat heb ik nog niet geprobeerd...

ga ik dat even doen,

bedankt in ieder geval.

nou ik heb het eerst met een lagere snelheid gedaan,en dat is toen ook mislukt en toen met een ander soort dvd en toen is het ook mislukt.

helaas.

Al eens de lens van de brander gereinigd? Een power calibration error duidt vaak op een defecte brander trouwens. Grote kans dat deze gewoon kapot is en vervangen dient te worden. Gelukkig zijn dvdbranders niet zo duur meer.
Je zou ook kunnen proberen om nero even opnieuw te installeren, misschien helpt het.

ik heb m inderdaad opnieuw geinstalleerd en nu doet ie het wel weer!!

stom dat ik daar niet aan heb gedacht!

Thanks!!

Gr Anthony

Geplaatst door matt1979

stom dat ik daar niet aan heb gedacht!

Thanks!!

Gr Anthony

Hey, we zijn allemaal mensen... je wil niet weten wat voor idiote opmerkingen en vragen ik al gesteld heb op het forum :D Op de een of andere manier is het oplossen van een probleem voor een ander altijd makkelijker dan je eigen probleem bestrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan