Nero burning rom

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo, ik haalde volgend stom probleem op m'n hals. Ik bezit al heel lang nero 7 premium, omdat dit veel ongebruikte zaken bevat gebruik ik alleen burning rom applicatie dat in het pakket zit. Nu dacht ik in mijn naïviteit op de site van Nero een upgrade te kopen voor/naar nero burning rom 10, ik ontving de cd maar de installatie lukt niet, er word gevraagd naar een serie nummer, ik gaf het serie nummer van nero 7 premium in maar dan krijg ik de melding dat dit een "older version" is en kan ik naar de site gaan om een upgrade naar de laatste versie voor het hele pakket aan te schaffen, dat is voor mij veel te duur en bovendien heb ik niet al die stuff nodig. Ik heb dus nu een upgrade disk voor Nero burning rom maar ben er niets mee, zal het weggooien worden of zijn er alternatieven? mails naar de help site van Nero brengen niet veel aarde aan de dijk en wordt mij in alle toonaarden geadviseerd het hele pakket te upgraden

alvast bedankt,
R.B
 
@ Nick: In dit geval wel legaal. TS heeft gewoon legaal een licentie aangekocht en op welke manier hij dan aan de software komt maakt niet uit.
 
Als je lauter en alleen voor burning rom gaat zijn er ook voldoende gratis alternatieven.

Ashampoo burning studio 6 is een gratis compleet pakket(niet upgraden naar hoger, dan moet je wel betalen).
Imgburn(gratis, en regelmatig bijgewerkt)
Cd burnerxp(werkt ook in win7).
Zo zijn er nog wel meer te noemen.
 
Eh wat heb je dan precies gekocht dan?

Je zou toch zeggen dat de website van NERO behoorlijk idiot-proof is. Je geeft in het upgrade center aan welke versie je hebt, en je krijgt vervolgens keurig voorgeschoteld wat de opties zijn. Kan haast niet fout gaan, zou je zeggen...?
Als ik opgeef dat ik nero 7 heb, krijg ik keuze uit Nero Multimedia Suite 10 en Nero Multimedia Suite 10 Platinum HD. Gezien dat je dit op een presenteerblaadje krijgt, zou je zeggen dat dat gewoon moet werken. H

Heb je wel goed in de mail gekeken die ja van NERO hebt gekregen? Als je een download koopt, krijg je een mail met daarin instructies en registratienummers. Lees die mail nog eens goed door...
 
burning rom

Beste,
Ik kocht op de site van nero een update disk voor burning rom 10 (zie bijlage van de confirmatie) er staat "for current burning rom users only" wel ik heb nero 7 platinium (legaal uiteraard) en daar zit een burning rom applicatie in maar nu bij installatie van de upgrade krijg ik de melding dat het een "to old version" is ja ik had waarschijnlijk beter uit mijn ogen moeten kijken, er is op die nero site inderdaad (zie ik nu) een mogelijkheid om te kijken of je oude versie te upgraden is met burning rom 10 nee dus, ik gaf wel het serial nummer in van nero 7 platinium maar die werkt dus niet (meer) voor de installatie

Groeten,

R.B
 

Bijlagen

  • Nero.JPG
    Nero.JPG
    51 KB · Weergaven: 65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan