nero burning vs. nero express

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Wat is eigenlijk het verschil tussen Nero burning rom en Nero express? Kon op site van Ahead hier eigenlijk niet zo veel over vinden............:o

als ik mij niet vergis is de een het grote geheel (Nero burning rom) en de andere (Express) een beknopte versie.

Vergelijkbaar met Office2000 en Works?

Dat was mij ook wel duidelijk maar wat mis ik in Express wat ik in de "grote" wel heb?

Het was mij niet duidelijk dat dat jou wel duidelijk was ;) :D

Anders had je misschien beter kunnen vragen:
ik weet dat de een de complete versie en is de ander de "beperkte", maar waar verschillen ze op onderdeel?

Maar goed...........

klik

Zinnetje uit het verhaal :
In principe zijn beiden namelijk identiek. Het verschil is te vinden in de hoeveelheid extra hulpmiddelen die bij Nero wel en bij Nero Express niet mee geleverd worden.

klik

heb je klik even geopend en ben er intussen achter dat ik de OEM-versie 5.5 van Express heb (die je dus niet kunt omschakelen naar Burning).

Ik heb nog wel een oude Burning-versie 5.0 liggen die ik misschien kan upgraden.

wat is nou wijsheid?:p

Ik heb zelf nog steeds 5 en ik zie geen enkele reden om naar 6 over te schakelen (maar da's natuurlijk persoonlijk) In een volgende pc (2005, 2006 of misschien pas in 2007...... ;) :D ) krijg ik vanzelf Nero 7.0 meegeleverd........... :D )

Ik brand uitsluitend muziekcd's, al dan niet gecompileerd en ik heb dan ook geen enkele "behoefte" aan een dure upgrade naar 6.

Eenzelfde verhaal geldt voor mij eigenlijk ook voor Office. Ik werk nog met 2000 en zie absoluut 0,0 reden om naar de dure XP te upgraden. Ik hoor graag van lezers op dit forum waarom ik WEL zou willen / moeten upgraden naar XP.

Zelfde vraag voor Nero.................. ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan