nero contra vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
134
Ik heb op de site het een en ander gelezen over vista en de werking van nero. De een zegt het werkt wel, de ander zegt het werkt niet. Ik draai vista ultimate. Ik heb de laatste versie van nero 7.8.5.0 premium. Alles is geïnstalleerd, maar wanneer ik startsmart opstart krijg ik alleen de omlijsting van startsmart te zien. Het functioneert dan als een schilderijlijst waarbinnen ik gewoon het bureaublad zie. Ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar het resultaat is hetzelfde. En ik zou zo graag weer eens nero gebruiken. Help.

Judo
 
Hier draait het prima, welke versie van Vista heb je?, en dan bedoel ik de built.
 
nero en vista

Ik draai ook vista ultimate en nero draait ook wel, ook Incd welke ik niet gebruik!
 
Gewoon simpelweg bij de fabrikant (Ahead) op de site staat o.a. : Klik
(Als je op Klik klikt, krijg je een documentje te zien met alle antwoorden...............)

Judo, bij dit soort basic vragen is het altijd aan te bevelen eerst even bij de fabrikant op de website te kijken. DAAR krijg je 101% glasheldere informatie over zoiets belangrijks als ondersteuning van hun product v.w.b. Vista. Ze zijn bij Ahead ook niet achterlijk..............
Alle wereldforums zoals de Helpmij, praten uitsluitend de website van de fabrikant na.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon simpelweg bij de fabrikant (Ahead) op de site staat o.a. : Klik
(Als je op Klik klikt, krijg je een documentje te zien met alle antwoorden...............)

Judo, bij dit soort basic vragen is het altijd aan te bevelen eerst even bij de fabrikant op de website te kijken. DAAR krijg je 101% glasheldere informatie over zoiets belangrijks als ondersteuning van hun product v.w.b. Vista. Ze zijn bij Ahead ook niet achterlijk..............
Alle wereldforums zoals de Helpmij, praten uitsluitend de website van de fabrikant na.


Nou op die website van nero werd ik niet veel wijzer over het opstarten als schilderijomlijsting van startsmart. De built is volgens mij 6.00.600. Via opstarten kan ik alles doen, het probleem zit hem alleen in de verschijning van startsmart.
 
nero-vista

Ik heb de nero versie :7.7.51 en die doet het
 
(verwijderen oude versie"s / updaten / troubleshooting etc. etc.) Geduld hebben en goed lezen zijn 2 schone zaken!
 
Laatst bewerkt:
Vbouw, tuurlijk doet 'ie het.....................

Nou aangezien alles draait behalve het opstartscherm van startsmart zal ik dit maar als een extra van vista beschouwen. Het is niet anders.

Judo
 
Judo schreef:
Ik heb op de site het een en ander gelezen over vista en de werking van nero. De een zegt het werkt wel, de ander zegt het werkt niet. Ik draai vista ultimate.
Zoals je in je startvraag aangeeft, bevestig je mijn vermoeden dat je niet even rustig bij Ahead bent geweest. Nooit alleen maar uitgaan van wat anderen ergens van vinden, maar zoals ik al schreef, bij de bron te rade gaan en dat is in dit geval de maker van Nero: Ahead.
 
Laatst bewerkt:
Judo schreef: Zoals je in je startvraag aangeeft, bevestig je mijn vermoeden dat je niet even rustig bij Ahead bent geweest. Nooit alleen maar uitgaan van wat anderen ergens van vinden, maar zoals ik al schreef, bij de bron te rade gaan en dat is in dit geval de maker van Nero: Ahead.


Nee nee absoluut niet. Na jouw wijze raad om daar te kijken ben ik wel 'even rustig' bij ahead gaaan kijken. Des te meer omdat je zo vriendelijk was een klik bij te voegen. Maar daar was voor mijn probleem geen oplossing te vinden.

Groeten Judo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan