nero cover disigner

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
hallo ik heb een probleem met mijn cover disigner van nero 6.6.1.4, als ik een cover wil maken dan heb ik geen voorbeelden meer zoals roch en jazz enz,enz er staat aleen maar standaard, terwijl ze wel op mijn harde schijf staan onder cover disigner, ik heb dan wel nero 6.6.1.4, maar volgens mij niet de juiste versie van cover disigner want dat is versie 2.3.1.3, en ik kan ook geen andere update vinden bij nero..
Fred...
 
Als je een geregistreerd gebruiker bent kun je op de site van Nero een pakketje updates halen. Daar zit Cover Design ook bij. Het is wel hetzelfde versienummer, maar de boel is dan wel weer gerepareerd.
 
Laatst bewerkt:
Boeing_737 zei:
Als je een geregistreerd gebruiker bent kun je op de site van Nero een pakketje updates halen. Daar zit Cover Design ook bij. Het is wel hetzelfde versienummer, maar de boel is dan wel weer gerepareerd.
Ik zou ook voorstellen om het ding gewoon eens terug te installeren, werkt soms zo goed :love:

James :)
 
Hall James, dat heb ik dus gedaan en nu werkt het weer zoals het hoord, ik denk dat het gekomen is toen ik die trial versie van Nero 7 had geinst. maar alles is weer ok, bedant allemaal ik zal de vraag als opgelost afsluiten.
Fred.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan