Nero doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

frothea

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Ik heb een orignele Nero 5.5 die het opeens niet meer doet. Nu wil ik op Nero.com een versie reloaden en dan krijg je een registratienummer toegewezen. Helaas werkt dit niet. Op zoek naar cracks doet deze het ook niet. Wie weet waar ik een werkende Nero kan vinden?

Zou je ons nu eens kunnen zeggen 'waarom die nero niet werkt' :confused: Krijg je een melding als je nero 5.5 opstart?

Als ik Nero 5.5 opstart dan werkt het programma wel.
Als ik dan een audio cd naar de computer in mp3 wil kopieren dan krijg ik de volgende melding:

"Your mp3PRO trial encoder has expired. To add unlimitid mp3PRO and standard mp3 encoding all you need to do is purchase the nero mprPRO encoder plug-in at http://www.nero.com"

Als ik dan vervolgens op die site gaat reloaden dan werkt het niet. Overigens kan ik de cd wel naar de computer kopieren in WAV formaat maar dat wil ik niet met het oog op de mp3 player in mijn auto.

O ja, als ik heb gedownload dan komt er een pop-up scherm waarin je dan het betreffende serie nummer moet worden ingetypt. Als ik dat gedaan heb dan word het vakje NEXT niet opgelicht zodat ik die actie niet kan voortzetten. Daarom werkt het denk ik niet.
:eek:

Je zult die mp3 plugin dan ook moeten kopen.

Cracks hiervoor, daar helpen wij jou niet mee.
lees de huisregels. ;)

Welkom op Helpmij :) Het bericht wordt echter wel gesloten ivm het reeds gemelde overtreden van de huisregels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan