Nero DVD+R ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThugLayD

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
Haai mensjes,

Ik heb een beetje lopen *****n met nero (aangezien ik wat muziek op een dvd wou branden (als data) en hij bleef zeggen dat ik een empty disc moest plaatsen en dat die er dus wel in zat)

Nou blijkt het dat ik opeens niet op DVD+R kan branden ofzo?

49jny1u.jpg

Ik snap hier echt niets van want als ik een paar oude dvd's af gaat die ik hier heb liggen met foto's / muziek is dat ook gewoon op DVD+R gebrand dus waarom doet hij dat nu opeens niet?...

Ik werk met nero startsmart (versie kan ik niet vinden ik zou niet weten waar :o )

Blijkbaar doet deze computer wel vaker vaag want ik had vorige week wat foto's op cd gebrand (maar via windows zelf gedaan want ik kreeg steeds een foutmelding bij nero) en dan als ik naar de cdrom ging stond er helemaal niets gewoon alsof hij leeg was, maar als ik hem in de dvd speler deed stonden de foto's er gewoon wel op..
(Ik weet niet of dat er iets mee te maken zou kunnen hebben...)

Sorry voor het lange verhaal ik word er gewoon een beetje gek van :o

Help?... :o ...

Loop nog even Nero na of de vinkjes wel goed staan voor hetgene wat je wil gaan doen. Ik had net zelf een probleem met branden wat ik zo ook niet kon vinden en dat hij een foutmelding gaf. Bleek dat ik een vinkje had gezet bij schijf sluiten, waardoor hij het brandproces niet voltooide. Heb dit weggehaald en alleen het vinkje bij schrijven laten staan en hij werkt weer correct. Misschien kun je hier je voordeel mee doen. Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan