nero - easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Ik heb onlangs 2x een brander gekocht. Bij beide zit Nero 5.5
Is er iemand die zo'n exemplaar wil ruilen met mij voor Easy CD creator nieuwe versie?

Waarom zet je hem niet op de marktplaats van Helpmij?
Denk dat hij daar beter tot zijn recht komt.

Hoe jammer het ook is, ik denk dat dat een onderdeel van Helpmij is waar amper naar wordt gekeken. Er staat ook weinig OP om naar te kijken....
Ik hou hem daarom toch maar even hier.

Je kan het toch altijd even proberen?
Want ik denk als mensen echt iets zoeken ,dat ze echt wel op de marktplaats gaan kijken.

Of op de gewone marktplaats.nl, daar raak je echt álles kwijt....

Even een kleine waarschuwing, de Nero versie die je gratis bij de brander krijgt werkt vaak maar met een specifiek merk. :(

http://www.nero.com/en/content/c1004602918150.html#6
Q.: Nero came with my recorder. I bought another recorder, but Nero doesn't work with it. Why not?

A.: You have an OEM version that works only with the brand of recorder you bought. To use Nero with another recorder, you may purchase the full version for a small additional cost. Click here for details.

Note: When you order the update, you will need to have the serial number of your current version. If you don't know your serial number, this is how you can find it: click OK.
3. The Registry Editor window appears. In the data "tree" on the left, double-click the corresponding keys until you have opened the following full key: HKEY_CURRENT_USERSoftwareaheadNero - Burning

1. Click the Windows Start button, then click Run.
2. Type the word "regedit" (without the quotes), then ROMinfo

4. In the box at right, double-click the name serial and write down your serial number.

Dàt zou bij die van mij ook zo kunnen zijn, nteusink.
Ik heb beide LiteOn 48x24x48.

Het serial nummer heb ik inmiddels achterhaald.

Ik heb even bij die link van jou gekeken, maar omdat het allemaal in het engels is kom ik er niet uit wat ik nu moet doen.
Als ik inderdaad met iemand kan ruilen tegen EasyCDcreator (welke versie? en: speelt dit daar ook bij?) wil ik hem eerst wel opwaarderen, ligt er een beetje aan wat ik daarvoor kwijt ben.

Je zou nero support kunnen mailen met de vraag of je daadwerkelijk een versie hebt die alleen met Lite-On werkt. (dat kunnen ze aan je serial nummer wel zien)
De adressen:

Technical Support (german, spanish, english) techsupport@nero.com
Technical Support (english only!) retail-support@nero.com
Technical Support (chinese only!) chinese-techsupport@nero.com

Als je talenkennis niet zo goed is wil ik ook wel een mailtje sturen, dan moet je me maar even een PB sturen.

Hier kan je zien dat een serial update $19.00 kost en als je een cdrom update wilt $39.00 + shipping.

Geplaatst door marianneke
Hoe jammer het ook is, ik denk dat dat een onderdeel van Helpmij is waar amper naar wordt gekeken. Er staat ook weinig OP om naar te kijken....
Ik hou hem daarom toch maar even hier.
Zou ik niet zeggen: ik heb een videokaartje gekocht via onze eigen maktplaats! (En ben er erg tevreden over!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan