Nero en SP2?

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Gisteren heb ik geprobeerd een cd'tje te branden met Nero. Ik gebruik Nero al een jaar of 5, en ik heb er eigenlijk nog nooit enige noemenswaardige problemen mee gehad.

Om de een of andere reden ging het gisteren fout. Lead-in gaat prima, schrijven ook, maar de lead-out duurt oneindig lang en stopt gewoon niet vanzelf. What the f...???
Kan het zijn dat dit te maken heeft met XP SP2? Dat heb ik een tijdje geleden geinstalleerd.

Nero al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?
Eventueel Nero updaten.
Welke Nero versie gebruik je?

Ik gebruik zelf ook Nero 6 Ultra edition en ik heb de laatste tijd problemen met DVD's bakken.

Ik heb een Pioneer DVR108 met de laatste firmware upgrade.

De cd's die ik bak zijn goed, geen problemen mee, maar een dvd bakken gaat goed tot 100% en dan is het meteen een foutmelding met failure. Gaat niet eens lead in / lead out proberen, zodra de branden de 100% procent bereikt is het failure.

Dit is zeer vervelend, want ik heb zo al een doosje met DVD's verbruikt, XP opnieuw geinstalleerd, maar helpt nog niks, SP 1 of SP 2 maakt ook geen verschil.

Heb hem al een keer ingeruild, maar blijf hetzelfde probleem houden.

Heeft er iemand nog meer problemen hiermee?

weet iemand hier nog iets zinnigs over te zeggen???

en ik maar zoeken op die site. Bedankt, heb de updates gedownload, ga het maar eens proberen:thumb:

en inderdaad.... gisteren even een update naar 6.6.0.8a gedaan en het gaat weer perfect

Madmuppet,

Gebruik jij de languagepack nederlands en heb jij dan alles wel in het nederlands?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan