nero error

Status
Niet open voor verdere reacties.

alive

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2006
ik wil 5 avi's branden op mijn dvd via nero.
ik brand het als data
als ik het probeer te branden door nero burning rom als door nero express, krijg ik een error tijdens het branden (branden mislukt)

in bijlage de log:

iemand raad?

Bijlagen

Je hebt hier al een tijdje last van geloof ik

Gooi nero er eens af en gebruik daarna de cleanup tool en installeer opnieuw.
Probeer ook eens een ander brandprogramma om te kijken of het niet aan je brander ligt

Bv FinalBurner FREE
http://www.protectedsoft.com/download.php

Probeer toch de stappen eens, je kan ook een ander brandprogramma naast nero proberen en kijken of het dan ook mis gaat met de zelfde films.
Kan trouwens ook aan 1 van de films liggen

ik heb nu al 2 dvd-rw proberen te branden en allebei mislukt en wat ik raar vind is dat als ik die zelfde dvd (dvd mislukt gebrand) in mijn dvd-rom (van pc) plaats, blokkeert mijn pc, en hoor ik mijn dvd-rom voortdurend draaien (of iets dergelijks)..

dat komt omdat je dvd mislukt is en de cd niet is afgemaakt (niet gesloten e.d) je laser van de dvd speler vastloopt op die mislukte dvd.

Heb je de dvd's gebrand met een ander brandprogramma of met nero?

Je kan ook een die 5 films 1 voor 1 op dvd zetten, dus je brandt de eerste en dan kijk je of dat lukt, zo ja wis de dvd en dan de tweede film etc

Heb je ze alle 5 appart gebrand en lukt het, dan ligt het niet aan de films (maar kan wel!)

Probeer ook eens wat anders te branden en kijk of dat lukt.

Bijlagen

• cdbrunerX.JPG
    cdbrunerX.JPG
    58,1 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
Het enige dat ik nog kan bedenken is een andere brander proberen enn kijken of de kabels in de kast wel goed aangesloten zijn
Heb je je pc nog wel gedefragmenteerd?

ls je bij nero te veel toevoegd laat nero het branden niet doorgaan of je moet overburn hebben aangezet maar dan krijg je een waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan