Nero Fast CD burning plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erial-C

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Op mijn laptop zit Drag'n Drop CD+DVD.

In Windows Mediaplayer wordt echter mijn CD brander niet herkend ("kan geen apparaat vinden").

Nu heb ik weleens van een Nero plugin gehoord, ik meen nero fast CD burning plugin.

Is dat iets dat je "los" kunt downloaden en installeren, zodat je in mediaplayer CD's kan branden?

Op de nero site staat ook een WMA plugin; is dat iets?

Andere tips?

Bvd!

PS: drivers e.d. op nieuw installeren, doe ik liever niet; dan gaat er bij mij vaak wat mis

Die plugin heb ik weer weg moeten halen.
De boel viel in een fikse storing en Windows Mediaplayer gaf aan dat er een plugin was die niet goed samenwerkte. Ik had alleen die van Nero.
Maar je weet nooit. Eerst gewoon proberen.
Er is ook nog een dvd/mpeg plugin

Nero downloaden?

Op de Nero site kan je ook een demo van nero 6 downloaden.

Is dit een demo die er na 14 dagen mee ophoudt, of zoiets? Of kan je hem blijven gebruiken?

Zijn er ook oudere versies van Nero ergens (gratis) te downloaden?

Op www.oldversion.com (dacht dat het zo was maar Google weet het ook wel) zou je kunnen kijken voor een oude gratis versie. Geen idee of die er ooit was.

Bedankt voor de reacties.

Met name de link naar de fast burning plugin; die kon ik niet vinden.

Werkt de plugin overigens ook als er verder geen Nero programma's op de PC staan (dus als je geen nero 5 of 6 hebt geinstalleerd)?

Werkt Nero WMP plugin ook zonder dat Nero Burning Rom op de PC is geinstalleerd?

Werkt Nero WMP plugin ook zonder dat Nero Burning Rom op de PC is geinstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan