Nero fout bij 99%

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kon nero 6 niet vinden bij m`n ouders. Heb wel nieuwe cd`s gekocht. Ga zo even proberen hoe dat gaat.

Dat werkt ook niet. Lijkt wel of het altijd mis gaat met het schrijven van die lead out ofzo.

Ik kon nero 6 niet vinden bij m`n ouders.
Download dan de trial. Volgens mij kun je achteraf ook nog de key invoeren.

Ik heb eens een soortgelijk probleem gahed.
Als ik wel audio kon branden, kon ik weer geen video branden. Video kon ik weer alleen branden wanneer ik de dmamode op alleen PIO zette (of andersom). Probeer dat eens.

Zijn die nieuwe trials voor 6 al uit? Want het is altijd zo geweest dat je wel een nero6 kon downloaden, maar dat deze niet werkte tot je de sleutel ingaf. Ze noemden het wel trials, maar er stond bij dat je er zonder sleutel niks mee kon doen en dat de echte trials later zouden uitkomen....

Dat bericht heeft er lang gestaan, en ik weet niet of het er nu nog staat... en kheb geen tijd om het op te zoeken.

James :)

Oww, tja ik had altijd een sleutel :D
Dan moet Enemico toch maar op zijn ouders wachten :)

Helaas:( Word dus woensdag voordat ik iets kan. Zal proberen het eerder voor elkaar te krijgen.

[off-topic]

Foutgeplaatste berichten kan je verwijderen door onder het bericht op "aanpassen" te klikken en vervolgens bovenaan het vakje bij "verwijderen" aan te klikken en op het knopje "Verwijder nu" te klikken.

del_mess.gif

[/off-topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan