Nero foutmelding 'drive is in use by other application'

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikerj

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Toen in een vakantie dvd wilde kopieren gaf Nero de foutmelding nadat ik een lege dvd had geplaatst (waar ie om vroeg) 'drive is in use by other application' .

Ik gebruik Nero 6

Wat kan ik doen om deze fout te verhelpen?

Waarschijnlijk is het brandprogramma van Windows XP actief (ik ga er even van uit dat je XP heb) Open "Deze Computer" en klik met je rechtermuisknop op je brander haal vervolgens het vinkje weg bij " Op dit station mogen cd's worden gemaakt." of ga naar Windows Taakbeheer en beeindig proces van imapi.exe.

Ik heb idd XP home.

Als ik "Deze Computer" open en met de rechtermuisknop op de brander klik, zie ik nergens "Op dit station mogen cd's worden gemaakt." ik kan dus geen vinkje weg klikken.

imapi.exe heb ik beeindigd. Nero opnieuw gestart, maar weer dezelfde foutmelding.

Heeft iemand een andere suggestie?

Schakel het brandprogramma van XP eens uit in de services.

Klik op Start > Instellingen > Configuratiescherm > Prestaties en onderhoud > Systeembeheer > Kies Services en zoek COM-service voor IMAPI cd branders.
Klik met rechtermuisknop op COM-service voor IMAPI cd branders om de eigenschappen te wijzigen en verander de opdracht Handmatig in Uitgeschakeld. Klik op Toepassen en Ok.

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen na het toevoegen, klapt Nero (5.5) eruit.
Wat kan ik nog meer doen?:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan