Nero home werkt niet meer (melding)

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjanssen

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2006
Hallo,

ik heb Nero 8 in Vista (64bit) geinstalleerd en krijg soms met opstarten de melding zoals hierboven: Nero home werkt niet meer.
Heel erg vreemd want heb het niet eens geinstalleerd. Toen dacht ik, ik zal het eens erop zetten, maar die melding kwam evengoed weer. Heb het er nu weer afgegooid en de melding blijft maar opnieuw komen.

Help mij aub..

Gr, Frank

Ooit gehoord van het programma Ccleaner of (misschien nog beter) de cleaningtool van Nero zelf?

Mogelijk heeft de systembuilder indertijd Nero Essentials pre-installed zonder dat je het wist?

Ooit gehoord van het programma Ccleaner of (misschien nog beter) de cleaningtool van Nero zelf?

Mogelijk heeft de systembuilder indertijd Nero Essentials pre-installed zonder dat je het wist?

De cleaningtool van nero zelf heb ik er waarschijnlijk ook niet opstaan. Heb namelijk alleen Nero burning rom geinstalleerd. De andere +- 10 onderdelen niet geinstalleerd. Maar zal ccleaner eens proberen.

Bedankt voor je reactie!

Die tool krijg je niet standaard meegeleverd, die is bij Nero te downloaden.

Hallo,

ik heb Nero 8 in Vista (64bit) geinstalleerd en krijg soms met opstarten de melding zoals hierboven: Nero home werkt niet meer.
Heel erg vreemd want heb het niet eens geinstalleerd. Toen dacht ik, ik zal het eens erop zetten, maar die melding kwam evengoed weer. Heb het er nu weer afgegooid en de melding blijft maar opnieuw komen.

Help mij aub..

Gr, Frank

Hoi Frank,

Ik heb exact hetzelfde probleem in Vista 64-bit. Is het jou gelukt om van de melding af te komen terwijl je nog steeds Nero 8 kunt gebruiken ?
Ik heb Nero Cleaning tool en ccleaner bekeken, maar die lossen het probleem niet op lijkt mij.
Ik hoor graag van je.
Gr.,
Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan