nero inhoud cd weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
Mijn eerste brander werkte met Easy cd-creator.
Lekker makkelijk.
Maar helaas brande dat ding door.
Heb nu al tijdje andere brander.
werkt prima, lekker snel, maar ik mis wat dingen die bij Easy automatisch gingen.

Zo krijg ik bij het afdraaien van met Nero gebrandde muziek cds de titels van de nummers als: onbekend.
Met Easy gebrande cd-s geven wel een titel weergave.
Is dit met Nero ook mogelijk?

Daarnaast kon ik met Easy direct een uitdraaitje maken met een genummerde lijst met titels en lengte van de tracks.
Bij Nero kan ik alleen het log vinden en daar moet ik heel veel in deleten om zo'n zelfde lijstje te krijgen.
Is er een snellere manier om dit lijstje te bemachtigen?
Want op deze manier is het iedere keer een hele klus.

Niemand die me wijzer kan maken?
Het ligt niet aan de player, want bij cd's die ik indertijd met ECC gemaakt heb, of die uit de winkel komen kan ik wel de nummers en artiest aflezen

Re:

Hallo Marie,

Ik zelf werk ook met Nero, en het bevalt me prima.
Naast Nero burning-rom heb ik ook Nero- coverdesigner.
Als je naar de site van Nero gaat, eventueel om te up-daten, vind je ook de cover-designer die je kan downloaden.

Na het branden van de CD kan je per track op eigenschappen drukken, met de rechtermuisknop, en de gewenste titel en artiest veranderen, als het nodig is.
Daarna heb je de mogelijkheid om een cd-hoes te printen. Voorkant, inleg en achterkant en de lengte van de tracks.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Als de enige optie is om hele hoezen af te drukken dan wel.
Voor mij is een simpel lijste eigenlijk genoeg.
Waar vind ik de nerosite?

En is er iemand die weet hoe je de titels zichtbaar kunt krijgen als je de cd afspeelt?

Re:

Hallo Marie,

De Nero-site is te vinden onder HTTP://WWW.ahead.de/en/index.html#root.
Het programma cover-designer kon ik zo gauw niet meer voor je vinden, misschien is die niet meer vrij te downloaden. Kijk maar of er iets voor je tussen zit want ik ken ook niet alle mogelijkheden.
Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan