Nero loopt vast door Ccleaner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

naat010

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2008
Nee ik heb weer wat! :evil: Gisteren met ccleaner register naar fouten gezocht en laten herstellen,niks aan de hand...sluit mij pc af zet hem vanmorgen aan,wil een paar films burnen..loopt mij Nero vast!:(..ik alles gesloten en opnieuwe geprobeerd maar dit keer met een ander avi bestand,weer het zelfde verhaal..kan dit komen door ccleaner?en zoja wat nu?

****!HELP in het verkeerde topic geplaats! :o moet bij Software!sorrie!

Laatst bewerkt:
Het is mogelijk dat het door CCleaner komt, oplossing: installeer Nero opnieuw.:p

Het is mogelijk dat het door CCleaner komt, oplossing: installeer Nero opnieuw.:p

Hahah ja maar PROBLEEM!..

had Nero 7,die heb ik eraf gegooid(tijdje geleden al)had vandaag Nero 9 gedownd bleek een virus,toen weer nero 7 erop,waarop mij systeem begint de bleren dat ik de oude versie eerst moet verwijderen!terwijl ik dat al gedaan heb! :confused:

Dus ja schiet mij maar lek!

Dat blijkt,wat een ellende!gisteren tot 3 maal toe een instabiel systeem!
Ik heb het nu gewoon gehad met Nero,en heb er alles vanaf gegooid!inderdaad met die removal tool!

Wat kan ik nu nog meer doen?om te zorgen dat mij systeem niet weer instabiel raakt?ik had dat nooit eerder ..daarnet nog had ik mij msn aan op video conference,en hyves en huppa hij loopt vast!ik weet zeker dat het komt door dat gedoe met Nero! ik heb opgeruimd met ccleaner en zal vandaag even de vast schijf controleren,en defragmenteren....jullie nog sugesties?

Dank jullie weer voor jullie antwoorden:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan