Nero Media Player VOLLEDIG scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter Idur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Idur

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2009
Hoe krijgt men bij "Nero Media Player" het VOLLEDIGE scherm (met die gekleurde golven en zo, dat men kan minimaliseren) en NIET het gewone control-panel? Hoe switcht men van het volledige scherm naar het control-panel en v.v.?
Dank,
Idur

Druk eens op de letter

Z

en eenmaal vergroot, druk dan eens op

Esc

Sorry Pasja, maar aan het scherm gebeurt er niets... .
Wat wel gebeurt is dat het vootgaande muziekstuk afgespeeld wordt.
Mvg,
Idur

Hebben wij het over dezelfde Nero speler? (Zie afb.) Zo ja en in geval dat de Z toets niet het gewneste resultaat oplevert, druk dan met de rechter muisknop op: zie afb.

Bijlagen

• Nero.jpg
    Nero.jpg
    60,8 KB · Weergaven: 35
Dag Pasja,
Ik VERMOED dat wij niet over dezelfde Nero-software bezig zijn.

Hierbij een PDF-document van het scherm dat ik NU krijg als Nero Media Player speelt (de gewone afbeelding van een deck) en een BMP-afbeeldinng van de CD waarop MIJN software staat.
Nochtans draaide ie tot voor 3 weken "normaal" (met de golven en de verschillende andere afbeeldingen, zoals men die ook bij Windows Media Player kan krijgen); ik moet ergens iets 'verprutst' hebben.

Grts,
Idur

Bijlagen

De eerste is niet de mediaplayer van Nero maar een fotoviewer, de 2e is wel de player, maar m.i. slechts een 'skin'.

Hallo Pasja, dan vraag ik mij wel af van waar ik met die software kom? Of liever, wat ik nu (best) doe? Gewoon van het Internet downloaden? Maar wat en welke versie? Ga ik dan geen andere zaken stuk maken die (of waarvoor ik) Nero nodig hebben (heb) (zoals bvb. Nero OEM ---> Nero Burning ROM SE voor het branden van mijn DVD's en CD's als backup's)??

Groeten,

Idur

Jij hebt nu Nero op de machine, ik meen te begrijpen een OEM?
Ga eens naar de map waarin Nero zit en kijk eens of je daarin een map aantreft genaamd "Showtïme". Kijk vervolgens ook eens of daar een .exe inzit van 5 mb grootte.

Inderdaad Pasja (ik begin u waarrschijnlijk te vervelen, steeds zo laat?): (eigenlijk een ganse map met daarin) "C:\Program Files\Ahead\Nero ShowTime\ShowTime.exe", 3.45 MB, Version 2.0.0.44, Date 22/07/2005, Copyright 2005 Nero Software AG.
Waarschijnlijk een verouderde versie, of niet?
Goedenacht,
Idur

Ja, ik heb een bestand uit 2007.
Je hebt dan waarschijnlijk Nero 5 of 6 ?
Ook voor die versies zijn updates uitgebracht, dat wordt even speuren voor je op de site van Nero.

Pasja, Nero 5 of 6?? "Nero ShowTime Version 2.0.0.44, Date 22/07/2005, Copyright 2005 Nero Software AG"...
Grts,
Idur

Ik heb Nero 7 als mainapplicatie en Showtime 3 als mediaspeler binnen Nero.

Sorry Pasja, maar ik heb even tussen mijn (betaalde!) software-CD's gekeken en vind de gepaste niet meer terug. Ook op Internet vind ik geen FREE downloads die beantwoorden aan hetgeen u opgeeft... .
Groetjes,
Idur

Welke versie Nero heb je precies + versienummer?
Dit kun je zien als je de Helpfunctie aanklikt in het hoofdscherm van Nero.
Zie plaatje.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 36
Beste gast0225,

Hierbij de gegevens betreffende de versie van Nero in mijn bezit:

1995 - 2004
Ahead Software AG
Im Stoeckmaedle 18
76307 Karlsbad, Germany
http://www.nero.com
All rights reserved

Version: 6.6.0.17 bundled

Name: ---
Company: ---

Mvg,
Idur

Nero Media Player VOLLEDIG scherm - nog niet opgelost

NOG NIET OPGELOST; IK VIND DE GEPASTE SOFTWARE NIET (MEER)...

Geachte,

Hierbij de gegevens betreffende de versie van Nero in mijn bezit:

1995 - 2004
Ahead Software AG
Im Stoeckmaedle 18
76307 Karlsbad, Germany
http://www.nero.com
All rights reserved

Version: 6.6.0.17 bundled

Name: ---
Company: ---

Mvg,