nero naar andere map verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

16380

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
hoi

bij de instalatie van nero 7 wordt het bestand automatisch naar de c map geinstaleerd,dit wil ik echter niet ivm plaatsproblemen op de c schijf.hij moet naar de h schijf (externe harde schijf).echter tijdens de instalatie wordt er geen mogelijkheid geboden om dit te wijzigen.bestaat er achteraf nog de mogelijkheid om het bestand te verplaatsen?ik zie effe zo gauw niet hoe.mischien weet iemand de oplossing,ik hoor het graag

Geen ervaring met 7

Kun je bij install niet meer kiezen voor aangepast?

Dan kon je altijd zelf kiezen waar hij het zette. Helaas kom ik tegenwoordig steeds vaker tegen, dat dat wel kan, maar dat de programma's het niet meer goed doen.

Zo mag je Java wel in een andere map zetten, alleen doet hij het dan niet, dat wil zeggen iexplorer, kan hem dan niet vinden. En dat domme MS programma zegt dan Java not installed.

Eric.

P.S. als je zin en tijd hebt om het register aan te passen, kun je alles verplaatsen. Wel vaak een heidens karwei.

Laatst bewerkt:
@ 16380 Welkom bij Helpmij.nl :)

@ Eric_Daleboudt, Wat zou je daar aan moeten passen? Zou je daar een indicatie van kunnen geven? Dat lijkt me best wel ineressant :)

Laatst bewerkt:
nero verplaatsen

ik heb al vanalles geprobeerd maar het wil niet echt lukken,schijfopruiming heb ik ook al gedaan,maar hierdoor komt niet echt veel plaats vrij.ik heb ook al vanalles gewist maar ben bang dat ik dingen wis die ik nog nodig heb(aangezien ik niet zo,n computergenie ben) het probleem is dat nero bij het branden de gekozen bestanden tijdelijk op op de c schijf zet,maar aangezien daar geen plaats meer is wordt de hele aktie afgebroken.ik heb op de externe schijf nog 250 gig vrij dus het zou mooi zijn als de hele aktie daarop zou kunnen worden uitgevoerd,maar heelaas kun je bij de installatie van nero niet kiezen op welke schijf je wilt werken.zijn er mischien brandprogrammas waar dit wel bij mogelijk is en zomogelijk zijn ze ook nog ergens te downloaden

mvrgr jo

Open Nero Burning Rom > Bestand > Voorkeuren > Cache > Pad voor Cache

Daar kan je volgens mij bepalen waar Nero de tijdelijke bestanden wegschrijft.

Nu wordt ie mooi !

Je wilt Nero niet verplaatsen, maar de locatie van de tijdelijke bestanden.

Dat is heel iets anders en ja dat is simpel. Na Installatie bij opties zeggen hoe je het wilt.

De meeste software doet het zo, een enkeling vraagt het tijdens install.

Eric.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan