Nero (photosnap/mediahome)

Status
Niet open voor verdere reacties.

prettytear

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Ik heb net een versie van nero geinstalleerd met o.a. vission express. Nu wordt er automatisch een aantal andere hulp programmaatjes meegeleverd zoals photosnap en mediahome.

Photosnap zorgde ervoor dat mijn afbeeldingen geopend werden met dit programma en niet meer met de windows viewer. Ik heb alle bestandstype in photosnap uitgevinkt, maar nu worden mijn afbeeldingen opeens in paint geopend, hoe kan dit?

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor mediahome. Mijn bestanden worden niet langer met windowsmedia player afgespeeld. Hoe kan ik dit weer automatisch instellen?

Je kunt hier instellen met welk programma verschillende bestandstypen worden geopend:
Deze Computer > Extra > Mapopties... > Tabblad 'Bestandstypen'

Het probleem is dat je tijdens de installatie van nero gewoon hetvolgende hebt gedaan...
NEXT...NEXT...NEXT...NEXT...NEXT...NEXT...FINISH

Je moet bij een programma dat iets met multimedia te maken heeft altijd opletten, want tijdens de installatie krijg je de optie om aan te geven welke bestandsassociaties er gemaakt moeten worden.

Download op deze pagina dit bestandje. Open het, vink alle vakjes aan en klik op repair associations.

James :)

Aangezien deze vraag op opgelost staat veronderstel ik dat het is opgelost? :):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan