nero premium 7 of zoiets

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjean

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2005
Hallo
:rolleyes:
Ik heb sinds een tijdje nero 7.0.1.4.geinstaleerd omdat dit programma iets met lightscribe had
Maar ik zal wel stom zijn maar ik kan het nergens vinden in die nero7.0.1.4.premium
De naam klinkt al duur genoeg zou je zo zeggen
Ik heb wel een ander programma van LG die dus bij mijn dvd brander zat maar dat is engels
Opzich ook geen probleem. Maar ik dacht ik heb die nero huppellepup en die is nederlands, dus die ga ik gebruiken
Is er iemand die hier een antwoord op heeft anders gooi ik hem eraf en ga ik de software installeren die bij de brander zat. Wat trouwens ook nero is (nero express):(

Wat ik zo hier en daar lees is het geintregeerd in Nero Cover Designer zie ook hier Waarschijnlijk moet je daar je gewenste afbeelding/tekst maken en zal er ergens een optie zijn om het op het schijfje te branden.

Ja dat dacht ik op een gegeven moment ook mar als je naar nero cover designer gaat kun je dus kiezen uit dvd case, mini cd,standaard cd enz maar geen cd label
en als je dan doorgaat bij b.v. standaard cd dan kan je dus een cd etiket afdrukken (zo´n rondje) maar hem niet lightscriben
Maar ik dacht zelf dat er bij het nero venster en dan bij "extra"een speciaal lightscribe icoontje zou wezen maar die zie ik niet bij mij.
Mischien heb ik net de nieuwstw versie niet maa ja als ze zeggen dat je vanaf nero 6 al kan lightscriben dan moet nero 7 dat toch zeker hebben dacht ik zo

Ik neem aan van wel, maar lees het nergens, je DVD brander ondersteund lightscribe??

k heb ook Nero 7 én een dvd-brander die lightscribe ondersteunt. De lightscribe-optie kan ik in Nero 7 nergens terugvinden, terwijl ie in Nero 6 wel aanwezig was.:confused:

Ja mijn dvd brander ondersteund lightscribe ik heb hem er speciaal voor gekocht dacht dat het wel grappig was
En die nero 7 had ik al dus ik dacht "kaasie"
Maar ja ........ dan moet ik die nero express maar instaleren gaan die er bij geleverd is
Maar die is wat minder uitgebreid, vind dat toch wel jammer:(
Ik heb het niet zo op nero op deze manier
weten jullie of er nog andere software is mischien

Wat gebruik jij nu als software "ikself" die nero 6 nog steeds
Of toch nog iets anders dan nero

Ik gebruik nu Nero 7. Lightscribe hoeft voor mij niet zo nodig. En de voordelen van de extra's binnen Nero 7 ten opzichte van versie 6 wegen voor mij echt wel op tegen het feit dat ik niet kan lightscriben.:)

Ik vind dat allemaal maar raar hoor van die nero
Ik zie toch echt beschrijvingen van nero7. waarbij staat dat het lightscribe ondersteunt is op het internet
Eigenlijk wordt je dan toch een beetje belazerd natuurlijk
Nou ja een beetje....... een beetje boel wel dus

Ik wil dit geen belazeren noemen, is volgens mij een bug, die waarschijnlijk bij de eerstvolgende versie gerepareerd zal zijn.:)

Ja ja,:D dit is dus versie 7014 maar de versie 7012 had dan de zelfde bug?
Dat zou toch wel een beetje stom overkomen denk ik;)
Ze kunnen het beter zero premium 7.0.1.4. noemen:thumb:

Het heeft mij niets geholpen, maar heb je <a href="http://www.nero.com/nero7/eng/System_Requirement_Updates.html" target="_blank">hier</a> al even gekeken?

Je moet dus de 'Lightscribe Host Software' downloaden en installeren. Wie weet werkt het bij jou wel...:)

Mercy, ikself ik denk dat dat de manier is
Maar werkt het bij jouw niet, ofzo

O ja,:( ik heb gisteren nero 7 geuninstalled en de bijgekregen software geinstalleerd (wat dus eigenlijk nero 6 is en ze noemen het nero express wor gek van al die namen:o)
Want ik wou wel even lightscriben om te zien hoe dat eruitziet.
Ik heb die dvd speler niet voor niets gekocht natuurlijk
Maar als ik even tijd heb zal ik het proberen:thumb:

Hallo ben ik weer:p
Nerro express verwijderd
en Ik heb nero 7 opnieuw geinstalleerd en die lightsribe host software ook geinstalleerd
Maar geen lightscribe:eek:
Jammer ,ik had toch wel goeie hoop dat het goed zou komen
Maarja het cdtje van nero 7 ziet er mooi uit kan hem altijd nog als onderzetter gebruiken om er een biertje op te zetten krijg je géén kringen op tafel da´s ook wel handig :thumb:
Of ik geef hem aan mijn nicht die maakt er dan een kerstkaart van of een klok:thumb:
Ik zou zeggen bedankt voor alle moeite
Maar ik ga op zoek naar andere software, hoewel het wel een mooi programma is die
nero7
Maar dat lightscriben is ook wel grappig
Of ik hou het bij de meegeleverde software die nero express dus zie wel

groetjes: Bert;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan