Nero probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Keef
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Keef

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Ik gebruik Nero 7 (gekocht dus met licensie). Om te branden gebruik ik Philips cd-r schijfjes. Heb ondertussen zo'n 200 van die schijfjes gebrand en vrijwel zonder fouten. Sinds een poosje krijg ik zeer regelmatig een foutmelding als ik MP3 bestanden via Nero als audio wil branden. Na ongeveer 50 a 75% treedt die melding op en is mijn cd-r verknald:mad: Als ik dezelfde mp3 bstanden brand via een Sony-cdrw gaat het prima. Daarna kan ik die rw via Clone cd branden op een Philips-cdr. Soms werkt Nero een paar keer goed met die Philips schijfjes, maar meestal niet.

Ik he de firmware van mijn brander (Sony DVD RW DW-U50A) ge-updated en ook de nieuwste update van Nero staat op de compu.

Kan iemand een oplossing geven voor bovenstaand probleem?

Keef

Dank voor je reactie. Maar...al deze dingen heb ik reeds gedaan. Heb ook het probleem naar de Helpdesk van Nero gestuurd compleet met een log. Helaas kwamen zij niet verder dan andere cd's proberen, nieuwste update en firmware installeren. Ga nu een paar goedkope cd'tjes scoren en Nero testen. Maar ik geloof eigenlijk niet dat die Philips cdr schijfjes ongeschikt zijn. Anders heb ik geen 200 exemplaren kunnen branden in het verleden.

Is dit Philips schijfje er nog een van die 200? of komt die van een nieuwe lading?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan