NERO probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert65

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
Berichten
17
Hallo allemaal,

Als ik iets wil branden of wil bekijken met NERO krijg ik steeds de melding dat er een bestand ontbreekt.
Het betreft het bestand: advrcntr.dll
Volgens mij zou dit een windows bestand moeten zijn, heb al geprobeerd dit op te lossen door XP opnieuw te installeren, NERO opnieuw te installeren ( diverse versies) etc etc.
Maar e.e.a. heeft niet geholpen.
Weet iemand raad?

Bvd, Albert
 
Hallo allemaal,
NERO opnieuw te installeren ( diverse versies) etc etc.

AL geprobeerd het bestand te downloaden en in de juiste map te gooien en kijk dan of het werkt? Het kan zo zijn dat nero een programma ondersteuning mist. Zoals ik wel een Paintdot.net gebruik en Framework 2.0 nodig heb. '

Dit bestand is gewoon te downloaden op google zie ik. Probeer die te downloaden en gooi het in de juiste map. Waarschijnlijk in Win32 map, maar kan ik niet met zekerheid zeggen.

Het kan dus ook zijn dat hij daarna om meer .dll bestanden vraagt. Het is het proberen waard.
 
en... is het gelukt ? :)
 
Heb je Nero wel kunnen verwijderen met die clean-up utility?
Zo ja, heb je geprobeerd Nero weer te installeren en is dat niet gelukt?
 
De DLL moet in de map C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib staan, en behoort eerst opnieuw geregistreerd te worden.

  1. Kopieer de DLL naar die map.
  2. Ga naar Start >> Uitvoeren
  3. Typ of kopieer regsvr32 "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\advrcntr.dll" en druk op OK.
 
De DLL moet in de map C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib staan, en behoort eerst opnieuw geregistreerd te worden.

  1. Kopieer de DLL naar die map.
  2. Ga naar Start >> Uitvoeren
  3. Typ of kopieer regsvr32 "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\advrcntr.dll" en druk op OK.
en

Allereerst: sorry voor m,n late reactie!

Ben ziek geweest, maar ga dit ook ff proberen, dank voor uw reactie!

Groet, Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan