Nero start niet wegens een .dll probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Heyy Helpmijers..

Ik heb een probleem want me nero doet het niet meer. Als ik hem wil opstarten staat er :
This program requires the file advrcntr3.dll which was not found on this system.

Ik heb de file advrcntr3.dll gedownload maar ik weet niet waar ik hem moet plaatsen heb het al in de map genaamd ahead geplaats werkt het niet. In de map lib bij nero werkt ie ook niet, ik weet het echt niet meer.
Maar blijkbaar heb ik 2 x nero op me pc staan want overal staan er 2 nero mappen.
Herinstaleren gaat niet dan staat er dat er al een nieuwe versie van nero staat geinstaleerd verwijderen staat het zelfde met nero cleanertool moet ik een patch vinden die vindt ie ook niet. Ik weet het echt niet meer kunnen jullie me asjeblieft helpen.

Ik bedank jullie alvast:thumb:

Groetjes

[edit]!!!! Het is me gelukt nero opnieuw te instaleren gelukkig maar ik wil echt elke nero bestand die op me computer staat verwijderen en dan 1x nero erop zetten zodat alles gewoon 1 x erop staat en het doet hoe kan ik alles verwijderen ervan? Configuratiescherm> Software iedergeval niet, en bij nero cleaner moet ie een patch zoeken dus ik weet het niet hebben julllie mischien een oplossing !!!![edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan