Nero trial

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barthelomeus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
1
Vraagje,
Kan iemand mij vertellen hoe ik Nero Trial 8 van mijn computer kan verwijderen?
lukt niet via config,software.ik krijg volgende melding:
Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd.....

Maar ik heb deze versie maand (?) geleden gedownload maar krijg versie er niet vanaf..
Heb ook geprobeerd nogmaald te downloaden en dan remove..maar helaas..

Hulp........

mvg,

Marcel
 
En als de tip van Bertus niet helpt:
Windows Installer Cleanup

PS: Die tool haalt niet de Nero-bestanden weg, dat kun je na succes zelf doen:
C:\Program Files\Nero
en evt., indien daar aanwezig,
C:\Program Files\Common Files\Ahead

Tijs.
 
Welkom bij Helpmij.nl

@ Barthelomeus: Mocht je de oplossing hier reeds gekregen hebben, dan graag de vraag rechts onder op opgelost zetten :)
 
nero 8 trial versie

Het is heel eenvoudig om nero 8 trial versie van je harde schijf af te halen. Typ bij Google:Nero 8 cleaningtool , download dit programma , en je bent verlost van deze plaag. Groeten, thegus
 
@thegus,

Welkom op Helpmij.:)

Deze topic is van afgelopen maart, lijkt me dat het probleem inmiddels wel opgelost is. Ook al staat het hier niet vermeld. Graag de volgende keer naar de datum kijken.
 
nero

Ben je net lid en denk je wat te doen voor mensen in "problemen"krijg je een belachelijk bericht van iemand die denkt dat hij God is.
 
Ben je net lid en denk je wat te doen voor mensen in "problemen"krijg je een belachelijk bericht van iemand die denkt dat hij God is.
Pardon? Ik gaf duidelijk met mijn bericht aan, dat ik gezien had dat je net lid bent. Ik had ook je bericht kunnen verwijderen, zonder wat aan te geven. Gevolg het gebeurt bij een andere topic ook. Sorry, maar zo werkt Helpmij niet. Wij gaan hier vriendelijk en normaal met iedereen om. Daarbij God ben ik niet.
 
nero

Ik zou maar wat blij zij als ik vorige week de trial versie er niet vanaf kreeg en door mijn berichtje het er toch vanaf kunt halen. Het gaat erom elkaar te helpen en niet zeuren over een datum. Je moet mijn hulp waarderen daar gaat het om.
 
Ja vorige week, maar we hebben het nu over meerdere maanden. Lijkt me niet dat iemand die iets wil verwijderen, na zoveel maanden daar nog mee bezig is. Ik waarder gerust, dat je wilt helpen.
 
nero

Waar staat ergens dat het probleem opgelost is? Als je Nero clean Tool intypt dan krijg je een error van Nero, dus dat werkt niet meer. Als je intypt Nero cleaning tool dan lukt het wel. Mensen die nu in de problemen zitten hebben dus niets meer aan achterhaalde informatie.Maar wel aan mijn informatie. Toch raar dat op een site van helpmij ook supervisors niet helemaal begrijpen waar het op deze site om draait.
 
@thegus: Ik kan me voorstellen dat je wil helpen in een discussiedraad die (nog) niet op Opgelost staat. Echter 2 dingen:
1. Bertus heeft al verwezen naar de Nero cleaningtools, dus jouw tip heeft geen extra nut
Dat die link nu niet meer werkt zal juist liggen aan het feit dat deze discussiedraad al zo oud is. De nieuwe link naar de General Clean Tool is te vinden (o.a.) op deze support-pagina. Rechtstreekse link: hier
2. Mumzel heeft de Bartholomeus al gevraagd om de discussiedraad op Opgelost te zetten, danwel te melden hoever hij is met zijn probleem.

Ik snap dat je graag wilt helpen. Ook snap ik dat het irritant is dat topic-starters hun discussiedraden niet afmelden danwel niets meer van zich laten horen.
Echter, laat dat niet voor jou een reden zijn om de moderatoren af te vallen als zij jou erop wijzen dat de topic-starter al een hele tijd niets van zich heeft laten horen!

Alhoewel ik zelf geen moderator ben, hoop ik toch op je begrip.

Tijs.
 
Beste Tijs, schrijf mij maar uit. Groeten thegus

Dat kan ik niet doen, en het hoeft ook niet: Je kunt gewoon lid blijven, maar je kunt bijv. geen abonnementen meer nemen op vragen of nergens meer op reageren.

Je kunt, als je geen behoefte eraan hebt om nog berichten te ontvangen van deze Nero Trial discussiedraad, kiezen bij Discussietools voor Abonnement van deze discussie opheffen (enkele regels van boven op deze webpagina).

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan