nero update

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Hallo,

Vanmiddag was ik iets aan het branden en toen ging het een keer verkeerd. Ik kreeg toen het advies de update van Nero te downloaden. Dat heb ik gedaan.

Het lijkt mij nu geen verbetering. Alles in het Engels (is er geen Nederlandse versie?) en bovendien heeft ie al een paar keer storingen gegeven (vastlopers)

Is het nu ook mogelijk de update te de-instaleren, ik ben er niet tevreden over

De software Nero suite is mij reeds geleverd bij de aanschaf van mijn Medion 3,4 ghz voorzien van XP

alvats bedankt

Ger

Je kan wel nero helemaal deinstalleren en terug installeren van de backup bestanden op je d: schijf of de cd van nero alle installers van fabrieksgeinstalleerde software staan bij medion op de d schijf.

Maar in het engels dat is alleen een taalpaket dat je mist dat is te downloaden op de nero website.
http://www.nero.com/eng/sp_file.php?spla=nld
Ik kan mij moeilijk indenken dat je problemen hebt met de update ik heb dezelfde pc en heb geen prob wat ik wel gedaan heb is een update van de firmware van de brander deze is te vinden op de medion website.

dank

bedankt voor de handige tips. Ik hoop dat het voldoende is.
Ik begrijp dat je ook zo'n Medion hebt.
Ik heb de 8383 die met dat vliegtuiglawaai ;-)
Heb jij nog je cooler toevallig vervangen?

Ger

Ik heb hem laten vervangen door gsc. OP dat moment was het nog gratis nu kost het daar 25 euro. Cpu word nu 91 graden dus heb ik hem terug opgestuurd. Want mijn cpu begint met thermal throttling.
Als je nog wil weten hoe het afloopt dan stuur je maar eens een mailtje.

Hier vindt je nog wat eerdere versies van Nero. Neem 1 van de 6-reeks. Zorg er wel voor dat je in het product center van Smart Start je serienummers eerst terug gaat ophalen he.;)

James:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan