NERO vind alleen image recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

BobStar

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2002
Hallo,

XP home

Net nero 5.5.5.1. geinstalleerd. Deze vind echter alleen een image recorder en niet mijn brander. Ik heb voordat ik nero heb geinstalleerd eerst de voorgeinstalleerde (nieuwe computer) andere brandersoftware (recordnow) geuninstalled.
Wie weet een oplossing?

Groeten

Download eerst de update van Nero.
Nero werkt pas goed vanaf versie 5.5.6.0 met WinXP.
www.ahead.de

Druk in Nero eens op ctrl R

Zie je dan je brander wel?

Was bij een kennis ook Ctrl-R of in Nero in menu klikken op Recorder/Recorder kiezen.

ctrl R of in menu-recorder kiezen: staat alleen maar de imagerecorder

Het eigen "brandprogramma" van WinXP wil nog wel eens conflicten opleveren met andere brandprogramma's.

Ga naar start/uitvoeren/msconfig/services en haal het vinkje weg bij "COM-service voor IMAPI"

Geplaatst door wajang
Het eigen "brandprogramma" van WinXP wil nog wel eens conflicten opleveren met andere brandprogramma's.

Ga naar start/uitvoeren/msconfig/services en haal het vinkje weg bij "COM-service voor IMAPI"

Helpt ook niet

Waarom ga je niet naar www.ahead.de zoals crash al vermelde en download daar de laatste nieuwe versie van nero v.5.5.10.20 die zal je recorder wel ondersteunen.
Let er wel op dat je eerst je andere nero verwijderd, anders zou dit wel eens voor conflicten kunnen zorgen.

Ps. en voor aan de serial nummer te geraken is niet al te moeilijk als je weet waar te zoeken.

Robbemens, Welkom op Helpmij.
Nero kan normaal gewoon geupdate worden.;)

Waarschijnlijk hoeft ie niet eerst verwijderd te worden.
Nero geeft dat zelf wel aan.

Ps kijk uit met tips geven over serials hier.
Dit is niet toegestaan.
(zie huisregels)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan