Nero Virus Waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

gokhan_ekici

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Berichten
159
Ik heb nero 5.5.9.4 en na dat ik heb geinstalleerd zegt die start je computer opnieuw op.
Nadat ik dat heb gedaan wil ik programma starten maar dan zegt die je hebt virus op je pc.
Terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik heb online laten virus scannen bij house call en die vond geneen virus op mijn pc.
Dus ik denk dat het toch aan mijn nero zit.
 
Begrijp ik het goed als ik lees dat Nero de melding geeft dat er een virus op je pc zit??? Dat lijkt me hoogst merkwaardig... Of lees ik je bericht verkeerd?
 
Lees jij het wel goed en staat er niet iets van "Antivirusscanner uitschakelen tijdens het installeren"?
Dit wordt namelijk wel vaker weergegeven tijdens het installeren van programma's.
 
Is het een gedownloade versie van Nero?
Heb je toevallig nog andere brandsoftware geinstalleerd?
 
Nee die heb ik bij mijn brander erbij gekregen
En ik gebruik ook geen andere brandprogramma's
 
Dan kun je Nero toch gewoon verwijderen en opnieuw installeren, zoals de foutmelding ook aanraadt? Of heb je dan hetzelfde probleem weer?
 
ja maar dat slaat toch nergens op
elke keer als ik wil starte moet ik eerst verwijdere en weer opnieuw installere
 
Geplaatst door gokhan_ekici
ja maar dat slaat toch nergens op
elke keer als ik wil starte moet ik eerst verwijdere en weer opnieuw installere

Misschien moet je proberen Nero eerst eens zo volledig mogelijk te verwijderen, m.b.v. één of ander registertooltje (bijv. jv16 PowerTools); daarna opnieuw installeren.

PS: is de 'n' op je toetsenbord stuk?
 
Dat is nog niks
Ik heb net zo vaak me hele windows opnieuw geinstaleerd

En waar slaat vraag : Is je N op je toetsenbord kapot.
Dat heeft toch niks met virus te maken
 
Heb je een VIA-Chipset? Zo ja, download de laatste drivers.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door gokhan_ekici
wat is via-chipset
en wat heb ik eraan
Een Via chipset zit op moederborden.
Dus graag ff je moederbord vermelden, dan kijken we of je een Via chipset erop hebt.

Chipset

Combinatie van bij elkaar horende onderdelen (chips) voor het uitvoeren van een bepaalde functie. Zo vindt u bijvoorbeeld op de videokaart de videochipset. En hoewel er een groot aantal verschillende videokaarten verkrijgbaar is, kunnen de fabrikanten daarvan slechts uit een beperkt aantal chipsets kiezen. Dat leidt ertoe dat de kaarten van verschillende merken vaak technisch vrijwel identiek zijn. Bestaat uit componenten die het rekenbrein van een PC - processor - laat communiceren met de rest van de computer.
Bron;
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3
Via is een fabrikant/merk dat chipsets maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan