nero vision express 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sheera

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Ik heb eerst een dvd met behulp van dvdshrink op mijn harde schijf gezet en dat is allemaal goed gegaan. Nu wil ik deze dus branden m.b.v. nero die ik gedownload heb op de site van nero (demo versie vision express 2). Als ik de bestanden aangeef
die gebrand moeten worden geef hij bij sommige bestanden de melding "UNABLE TO INSERT C:\DVDSHRINK23\VIDEO_TS.VOB." of UNABLE TO INSERT C:\DVDSHRINK23\VTS_04_0.VOB" enz.
In deze map staan 20 bestanden waaronder ook VTS_01_0, VTS_01_1 enz.. Het enige wat hij wel doet is de bestanden die betrekking hebben op het menu en de extra's, die wilt hij wel gaan branden maar de film zelf niet. Dus van de 20 bestanden doet hij er maar 8 en bij de rest krijg ik de kreet UNABLE enz. Wat doe ik verkeerd????

Hoeveel GB nemen alle bestanden bij elkaar in?

Nadat ik dvdshrink heb gebruik nog maar 4,53 gb. Maar de bestanden die nero wegschrijft komt maar op de 1,20 gb dus waarom hij de rest niet doet???

Heb je niet toevallig een ander programma openstaan met die bestanden? (DVD shrink/ PowerDVD).

Zoals jij e.e.a. omschrijft maak ik de DVD's ook, dus dat lijkt mij het probleem niet. Probeer het anders eens via Nero Burning ROM.

Als ik via mijn harde schijf naar die bestanden kijk, openen ze met powerdvd. Kan ik ergens anders een versie van nero downloaden dan of ben ik verplicht om het gelijk aan te schaffen zonder het eerst geprobeerd te hebben.

Oja, de bestanden staan opgeslagen in de map van dvdshrink omdat het ergens anders niet kon volgens dvdshrink (dat pakte hij niet)

www.ahead.de

Ik gebruik versie 5.5.10.42 en daar werkt het dus wel mee.

ik denk omdat maar demo-versie is dat hij maar een deel overzet

ik denk dat je met demoversie maar een deel kan overzetten en aangezien het een video dvd is die foutmelding krijgt

Op de site van ahead kan je alleen maar de demo versie downloaden die ik nu heb, waar kan ik de versie 5.5.10.42 dan vinden. Alvast bedankt

Het is gelukttttttt. Ik moest gewoon in het begin het programma op expert zetten en aangeven dat ik het met nero burning rom wilde doen. En nu heb een dvd kunnen branden.

Iedereen bedankt voor de tips en het verzinnen van oplossingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan