nero vision express

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbertM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Help!!

ik gebruik nero vision express 2 voor het branden van films naar dvd.Nou heb ik een film gedownload en wil deze met NVE op een dvd zetten.Deze film staat in de codec Xvid,hij speelt gewoon af op mijn mediaplayer.Alleen tijdens het omzetten(creating menus and transcoding streams)met NVE stopt hij na enige tijd zonder waarschuwing.Het programma stopt dus ook automatisch.Weet iemand waar dit aan kan liggen?????
Alvast bedankt

herbert

Bedankt voor je reactie.
Wat bedoel je precies,moet ik de film naar de harde schijf zetten i.p.v naar dvd??Heb dit ook geprobeert maar zelfde probleem.
Heb gspot ook gedraaid werkt prima!!

Bedankt voor je reactie.
Wat bedoel je precies,moet ik de film naar de harde schijf zetten i.p.v naar dvd??Heb dit ook geprobeert maar zelfde probleem.
Heb gspot ook gedraaid werkt prima!!
kan je screenprint maken van gspot. Als Nero onverwacht stopt komt er een melding in de vorm van een log of melding

Dat zal ook een deel van het probleem zijn want ik krijg totaal geen foutmelding of logfile te zien.Heb wel een screenshot van Gspot meegestuurd.Misschien kan jij er wat mee

Herbert

Bijlagen

Doe eens het volgende :

Start - uitvoeren - tik eventvwr en kijk dan onder de diverse tabbladen voor meer info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan