Nero Vision: Kan ik 2 projecten op 1 DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renje

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2011
Voor de kinderen uit groep 8 van mijn zoon maak ik een DVD met filmpjes en foto's van hun hele lagere schooltijd, Nu ben ik bij groep 8 en krijg ik de melding, dat er te veel overgangen zijn. (dus te veel foto's en filmpjes) terwijl ik qua tijd nog niet op 35 minuten zit. Nu is mijn vraag: Kan ik dit project afsluiten, een nieuw project starten en deze beide projecten op 1 DVD krijgen? En zo ja, hoe doe ik dat...
Ik zou zeer blij zijn met uw hulp.

Hallo Royonix, Dank je voor je antwoord. Ik hoop toch da iemand antwoord weet of ik 2 projecten gemaakt met Nero Vision op 1 dvd kan branden. Heb er nl al heel veel werk van gehad om de projecten te maken.

:( Vind ik vreemd dat zo weinig reacties hierover zijn ze :( het is ze dus niet echt bekend hoe je met Nero Vision twee filmpjes op een DVD bij mekaar branden kan,
ik heb zelf net zoals ik zei lang geleden zoiets gedaan maar ook niet met Nero Vision, die heb ik met ongv. ooit bepaalde oude WinAVI programma gebruikt voor ( weet niet meer welke dat precies was, maar denkt dat die oude type WinAVI Video convertor was :( ) .. mee kon ik en ondertitels toevoegen en aantal films bij mekaar in een film branden enz..enz..
En nu doe ik dat op hele andere manieren zeer weinig brand ik korte stukjes bij mekaar alleen maar hele film enz..

Ook gebruik ik in laatste tijd alleen maar nog Ashampoo en Nero ( zonder Vision die gebruik ik namelijk sowieso nooit, en instaleer ik nooit mee ) Nero versie 7.9 ( hogere voor geen goud wil ik niet ) en langs natuurlijk gebruik ik mijn favoriete convertor WinAVI All-in-One Convertor ..

I.v.m. Nero Vision en met Nero Vision wat te branden kijk even of je uit die link wat nuttige tips er-uit wat halen kan ? :(

KLIK -->> http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php

Laatst bewerkt:
:( Vind ik vreemd dat zo weinig reacties hierover zijn ze :( het is ze dus niet echt bekend hoe je met Nero Vision twee filmpjes op een DVD bij mekaar branden kan,
Of men heeft nog geen tijd gehad om er op te reageren? (Topic is nog geen 12 uur oud....) :confused:

Ken programma niet maar kan je je project niet exporteren als film (niet branden) op je hardeschijf die ander ook en dan in een nieuw project beide importeren en branden op schijf?

Laatst bewerkt:
Dat is misschien een heel goed idee, ik ga het proberen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan