Nero Vision

Status
Niet open voor verdere reacties.

DROPSHOT

Banned
Lid geworden
28 mei 2006
Als ik een film op DVD wil branden(Nero 7),met Nero Vision loopt `t geluid voor op de film.(met Previeuw).
Als ik dezelfde film als Data wil branden kan ik ook een previeuw krijgen en dan loopt ie wel synchroon,wat is het probleem nou?Heb Winme draaien maar lijkt me het probleem niet want ik heb in het begin wel goeie DVD`s gebrandt,perfect beeld en geluid op m`n Stand Alone.

Mazzel: D

bestand was een avi maar is,vraag me niet hoe veranderd in een windows media bestand.
Maar ook daar heb ik alle codecs voor dus zou dat geen probleem moeten zijn.

Greetz : D.

Ik heb een wmv-file in Nero 7 geladen.
Als video lukt dat in Nero Vision, als data alleen in Nero Express.

In een avi-file is soms geluid in Variable Bit Rate (VBR) gebruikt, dat kan bij encoderen naar vob-files synchroon-problemen geven.
Het is dan handiger het geluid uit de avi te rippen in Constant Bit Rate (CBR).

Misschien speelt dit een rol in het op welke manier dan ook omgezette wmv-bestand.

(Ik heb Nero 7 Ultimate, waar zit bij jou die preview mogelijkheid?)

Toen ik Nero installeerde vroeg die welke bestanden hij moest invoegen in zijn programma,ik heb toen alles gedeselekteerd en ook de invoegingen die nero wou in andere programma`s en omdat ik het programma ken vondt ik dat nero zich wel overal mee ging bemoeien qua invoegingen en bestanden.
neemt niet weg dat hij gewoon de bestanden en extenties begrijpt en gewoon zou moeten branden.
(Previeuw zit in nero 7 Ultra voor je gaat branden,zodat je het resultaat van de te branden DVD kan zien voor het branden).
Dat is dus in Nero Vision,als data kan je de ingevoerde film met nero express previeuwen en dan doet ie het wel maar niet als ik een film in mpg 2 door nero wil laten hercoderen en dan op DVD branden.

Mazzel.D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan