Ik had een programma dat bij mijn dvd brander zat, maar dat was een k*t programma, toen heb ik nero weer geinstalleerd, maar als ik nero opstart krijg ik een schermpje waar maar 1 cd-speler op staat, dit kreeg ik eerst niet toen mn gewone brander er nog inzat.
als ik dan wil branden brand slaat hij hem eerst op als .image, maar als hij dan klaar is, staan de bestanden er helemaal niet op, hij is ook heelsnel klaar met branden, hoe kan ik ervoor zorgen dat de bestanden er wel opkomen.
De DVD-Rom en DVD- brander werken allebei.
Wie kan mij hierbij helpen, en wie heeft een goed progje voor mij om te branden?
alvast bedankt
Ps. ik heb een update van gedaan van nero, maar nu krijg ik rechtsonder in beeld bij het pictogrammetje van InCD een uitroepteken.
Ik denk dat dit het probleem is, maar wat voor probleem is het dan precies??
als ik dan wil branden brand slaat hij hem eerst op als .image, maar als hij dan klaar is, staan de bestanden er helemaal niet op, hij is ook heelsnel klaar met branden, hoe kan ik ervoor zorgen dat de bestanden er wel opkomen.
De DVD-Rom en DVD- brander werken allebei.
Wie kan mij hierbij helpen, en wie heeft een goed progje voor mij om te branden?
alvast bedankt
Ps. ik heb een update van gedaan van nero, maar nu krijg ik rechtsonder in beeld bij het pictogrammetje van InCD een uitroepteken.
Ik denk dat dit het probleem is, maar wat voor probleem is het dan precies??