nero werkt niet bij dvd brander

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
Ik had een programma dat bij mijn dvd brander zat, maar dat was een k*t programma, toen heb ik nero weer geinstalleerd, maar als ik nero opstart krijg ik een schermpje waar maar 1 cd-speler op staat, dit kreeg ik eerst niet toen mn gewone brander er nog inzat.

als ik dan wil branden brand slaat hij hem eerst op als .image, maar als hij dan klaar is, staan de bestanden er helemaal niet op, hij is ook heelsnel klaar met branden, hoe kan ik ervoor zorgen dat de bestanden er wel opkomen.

De DVD-Rom en DVD- brander werken allebei.

Wie kan mij hierbij helpen, en wie heeft een goed progje voor mij om te branden?
alvast bedankt

Ps. ik heb een update van gedaan van nero, maar nu krijg ik rechtsonder in beeld bij het pictogrammetje van InCD een uitroepteken.

Ik denk dat dit het probleem is, maar wat voor probleem is het dan precies??

En als je nu recorder neemt bovenaan. In het lijstje "choose recorder" neemt en daar de juiste aanduidt. (en dus geen image recorder):)

dat is ook nog een probleem ik kan maar 1 kiezen

recoderkiezen.JPG

Nog een probleem: als ik een cdrom erin doe van bijv nero, dan pakt ie hem gewoon, maar als ik er een lege dvd-rw in doe, dan pakt ie hem ook niet, wie kan mij hierbij helpen?

Laatst bewerkt:
misschien een brander die de oude nero dus niet herken. oplossing download nero 6 waar kan niet,
gezegt worden maar gebruik googles ;)

www.ahead.de daar kun je nero downloaden en daar kun je een registratiecode kopen.
Dan zal jou brander wel herkend worden door nero 6.
Als nero wel geregistreerd is bij jou dan moet je rechts boven in bij nero smartstart op dvd klikken.

Ik weet niet met welke versie van nero je werkt.
Vanaf versie 5.5...... worden dvd branders pas ondersteund

5.5 heb ik nu, maar alle nero versie werken toch niet altijd op alle branders???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan