nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

claudine algoet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Een gewone cd branden gaat, geen probleem.
Nu weilde ik een data cd branden, beter gezegd aanvullen. Dus op een rw-cd "mijn documenten" aanvullen. Hoe gaat dit precies ? Wat moet ik kiezen ?
Ik heb het geprobeerd en de laatste bewerking aangeklikt dus : data -cd, bestaande bijvullen, dan controleerde nero de bestanden reeds opde cd, dan gekozen voor aanvullen maar na het controleren merkte ik dat de map waar er moesten bestanden bijkomen, dit niet het geval was . Heb ik iets mispeuterd ?
Hoe gaat dit juist in zijn werk ? Anders moet je iedere keer opnieuw alle bestanden herschrijven.

Ook geprobeerd om "doorgaan met een multisessie-disk
"te selecteren?

ja, dat bedoelde ik nu net.
Dat heb ik gedaan.
Dan (denk ik) wordt gecontroleerd wat er "nieuw" is bijgekomen. Maar bij nazicht was er niets bijgekomen .

Hoi, heb je als je multisessie aanklikt ook in het schem daarna de laatste sessie aangeduid? normaal duidt nero die automatisch aan.

Groetjes

Ik heb het ook nog net even uitgeprobeerd en inderdaad, als je mappen hebt weggeschreven en je plaatst wat in die mappen bij en je wil dat dan wegschrijven dan ziet nero dat die map er al staat en vult ze niet aan. Wat wel lukte was de volledige map, aan de rechterkant dus, selecteren en naar links slepen dan vult nero de nieuwe bestanden in en negeert diegene die er al staan. Misschien helpt dit?

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan