nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
wie heeft er een oplossing voor het vlg. probleem.
Sinds een paar weken is XP home ed. op mijn computer geïnstalleerd. Heb ook een dvd speler + dvd brander, waarvoor ik het progr. Nero 6 gebruik.
Omdat ik dit programma nog niet zo goed ken, ben ik gaan proberen wat mogelijk was. Heb hiermee een backup gemaakt op een andere partitie. Nu is het vreemde dat ik nadat ik dat heb gedaan, wals ik nero opstart mijn dvd brander niet mee zie staan en het programma enkel een virtual drive opgeeft.
Het gevolg hiervan is dat ik ook niet meer de mogelijkheid heb om op een cd-rom een multi sessie te branden. En dat is iets wat ik vaak gebruik.
Ik heb het programma verwijdert, via software verwijderen en ook via regedit de daarin gevonden sleutels van nero verwijderd.
Hierna nero opnieuw geïnstalleerd, maar toch weer hetzelfde resultaat, geen f drive ( brander te zien).
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
bij voorbaat dank, Ria
 
rechts boven zie je image burner staan bij nero dit kun je aanpassen en op je dvd brander zetten
dan brand hij gewoon weer op cd
 
Na van alles te hebben geprobeerd heb ik toch maar een backup teruggezet die ik met drive image had gemaakt.
Nu draait alles weer prima.
Bedankt voor jullie moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan