nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.vanherk1

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
hoi helpmijers

hier ben ik weer.

ik heb het volgende probleem, ik heb alles omgebouwd in een andere kast.
alles is weer correct aangesloten.
maar nu kan ik geen cd,s meer branden. ik gebruik nero6 ultra edition, ik kan nero gewoon gebruiken, maar als ik hem wil laten branden, dan krijg ik de volgende foutmelding (zie bijlage).

wie kan mij zeggen welke fout het is.

ik heb nero ook weer op nieuw geinstalleerd
maar de fout melding blijft.

en nog een , wie kan mij vertellen hoe ik de ventilator van mijn processor moet verwijderen, ik heb namelijk eeen nieuwe gekocht, en weet niet hoe ik nu verder moet

mijn moederbord is >>asus A7N8X-E DELUX.

wie kan mij verder helpen, waarbij het branden het belangrijkste is.

ik zit met mijn handen in het haar.

jongens cq dames alvast hartelijk bedankt

een dankbare oudere man

bert

Bijlagen

• nero fout.jpg
    nero fout.jpg
    71,3 KB · Weergaven: 39
staat je brander in apparaat beheer goed of staat er een gele uitroepteken achter?

Ik weet niet of het bij jou ook werkt maar je kunt het altijd weer ongedaan maken.

Ik heb nl het volgende gevonden bij mensen met hetzelfde probleem:

I stop and set the IMAPI CD-Burning COM Service to Manual and I still received the "Drive is in use by another application" error. When I disabled this service, the error went away and I Successfully burned a DVD. I love Microsoft products but I guess we can add this one to the list of blunders that accompany most Microsoft products.

Bron: http://www.ntcompatible.com/thread25657-1.html

Ik heb even gezocht hoe je dit kunt doen. Ga naar start, configuratiescherm, systeembeheer, services. Zoek dan het volgende op: com-service voor imapi-cd branders". Klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor "eigenschappen". Verander bij "opstarttype" hetgeen wat er staat in "uitgeschakeld" Klik op toepassen en start de pc voor de zekerheid opnieuw op.

Probeer nu nog eens een cd te branden.

Als dit niet werkt, gewoon terugveranderen in waar hij stond.

hoi tanja en goldvinger.

het werkt weer.

ik heb eerst gekeken in ap-beheer maar daar stat nergens een vraagteken.

toen heb ik gedaan wat tanja voorstelde, en daar zat de fout, het stond op hanmatig, en nu op uitgeschakeld.
en het werkte.

goldvinger bedankt voor de moeite, hier sttat een potje bier koud voor jou.

tanja als ik jou tegen kom , dan gaan we eerst uit eten , en dan stuur ik jou weer naar huis met een bos bloemen.

mensen bedankt

een blije oudere man hahahahaha

bert

Graag gedaan hoor:D

Je andere probleem kan ik helaas niet uitleggen. Ik ben niet zo'n hardware expert. Er komt vast nog iemand langs die je daarmee kan helpen.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan