NET berichtenservice

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darkness85

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Berichten
3
Hey..

Als ik mijn msn aanmeld.. Krijg ik het bericht:
Je bent niet aangemeld bij NET berichten service. Omdat je al bent aangemeld op een andere locatie..
Wat houd dit in?

En ook al heb ik iemand uit mijn msn lijst geblokkeert. Dan zien die personen mij evengoed online komen voor een paar seconden.. Hoe komt dit?

En hoe zorg ik ervoor dat die personen mij niet meer online zien komen??

Groetjes..
 
Hey..

Als ik mijn msn aanmeld.. Krijg ik het bericht:
Je bent niet aangemeld bij NET berichten service. Omdat je al bent aangemeld op een andere locatie..
Wat houd dit in?

Normaal gesproken betekent dat dat er al een andere pc is waar je via dezelfde aanmeldnaam bij MSN bent aangemeld. Dit kan (op de andere pc) bijvoorbeeld ook via de standaard Windows Messenger zijn.

En ook al heb ik iemand uit mijn msn lijst geblokkeert. Dan zien die personen mij evengoed online komen voor een paar seconden.. Hoe komt dit?

Ik neem aan dat je dan niet het vinkje hebt staan bij Opties -> Privacy, dat alleen geaccepteerde gebruikers je status kunnen zien?

En hoe zorg ik ervoor dat die personen mij niet meer online zien komen??

Dat vinkje zetten waar ik het hierboven over had?

Groetjes..

Succes,

Tijs.
 
hey.. Dat vinkje staat gewoon aangevinkt.. Dus daar kan het niet aan liggen.. Ze zien me ook maar iets van 5 seconden in beeld ofzo.. Daarna kunnen ze niet meer zien dat ik online ben..

En ik ben niet op een andere pc aangemeld.. Dat weet ik zeker..
En wat je daar nog meer over zegt begrijp ik niet zo goed.. Sorry..
 
Ik kan nog 1 ding over je situatie zeggen, en dat is het dan wel:
1. Je kunt ook zelf Windows Messenger actief hebben staan op jouw MSN-inlognaam, dat hoeft niet perse op een andere pc te zijn.
Kijk via Taakbeheer na of je daar in het tabblad Processen misschien ook msmsgs.exe ziet staan (=Windows Messenger). Daarnaast kun je tegenwoordig ook met Yahoo messenger op MSN, kijk dus ook na of dat programma misschien actief is (YahooMessenger.exe).
2. Je kunt ook met meerder gebruikers tegelijk op 1 pc actief zijn, via Gebruikerswissel. Kijk even na of dat het geval is bij jou, en of op die andere gebruikersnaam misschien een messenger actief is.
3. In het slechtste geval is je MSN gehacked, en is iemand anders op jouw MSN-naam actief. Dit is niet het meest waarschijnlijke, maar uitsluiten kan ik het niet. Denk je dat dat wel evt. het geval kan zijn, verander dan je MSN-wachtwoord: https://accountservices.passport.net/?lc=1043

Tijs.
 
Nou dat laatste lijkt me sterk..
Want hij weergeeft dit bericht al dik een half jaar ofzo..
Ik ga dat 1e wel even napluizen.. Even kijken of ik er een beetje uit kan komen..
Bedankt.. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan