Net Framework 1.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Hallo allemaal,
Ik
wil het volgende vragen: Kan Net Framework 1.1 nu wel of niet verwijderd worden?

.Net Framework 1.1 kan gerust verwijderd worden.
Als een applicatie hier toch naar vraagt kan je het altijd weer installeren.

.Net Framework 1.1 kan gerust verwijderd worden.
Als een applicatie hier toch naar vraagt kan je het altijd weer installeren.

Bedankt voor de reactie. Ik heb verder nog 2 t/m 3.5 die laat ik maar staan. 3.5-1 laat zick wel downloaden maar niet installeren, hij begint wel tot 2 mbt maar val dan terug naar 0. Wat hiervan de oorzaak is weet ik niet.

Op de site van microsoft lees ik dit: "Enable Windows Update service before you install .NET Framework 3.5 SP1".

Op de site van microsoft lees ik dit: "Enable Windows Update service before you install .NET Framework 3.5 SP1".

Advies opgevold maar geen succes. Het download wel maar bij installerenkrijg ik: Fout tijdens installatie, alles wordt verwijderd. Ik las bij Microsoft dat het zou komen door een foutje in 3.5. Deze verwijderd maar heeft niet geholpen. Ik wilde toen 3.5 opnieuw installeren maar is ook niet gelukt. Ik krijg precies hezelfde als bij 3.5 SP1.

Heb je 3.5 ergens speciaal voor nodig dan?
Ik heb alleen 1.1 en 2.0 op mijn systeem staan.

Het zijn vaak bepaalde programma's die .Net Framework nodig hebben.
Als je geen applicaties draait die dat vereisen dan heb je het zelfs helemaal niet nodig.

Ik zou me er geen zorgen om maken en alleen installeren wanneer het nodig is.

Het zijn vaak bepaalde programma's die .Net Framework nodig hebben.
Als je geen applicaties draait die dat vereisen dan heb je het zelfs helemaal niet nodig.

Ik zou me er geen zorgen om maken en alleen installeren wanneer het nodig is.

Artic Joe, bedankt maar weer en ik zal het maar op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan