.Net Framework - blokkeert programma-gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boukie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Probleem: .Net Framework lijkt programma te blokkeren

Hallo,

Ik heb een probleem met het gebruik van het programma UniKode for Thai, te vinden op de volgende website:
http://mog.software.free.fr/

Toen ik nog Windows XP draaide kon ik het programma zonder enkel probleem gebruiken. Maar nu ik een nieuwe computer heb met Vista, lijkt het niet meer mogelijk.

Op het moment dat ik het programma wilde installeren, lukte dit niet omdat niet de juiste versie van .Net Framework geinstalleerd was, toen heb ik die geinstalleerd. De installatie ging vervolgens zonder problemen.

Maar nu kan ik het programma wel opstarten, maar als ik op een icoonklik krijg ik de volgende melding, zie ook de bijlage:
attachment.php

------------
The application attempted to perform an operation not allowed by the security policy. The operation required the SecurityException. To grant this application the required permission please contect your system administrator, or use the Microsoft .NET security policy administration tool.

If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. If you click Quit, the application will be shut down immediately.

Unable to create hook.
---------------

Vervolgens ben ik in het programma van Framework nog wat aan het proberen geslagen, door het programma toegang te geven. Maar als ik dat doe komt de melding dat dit niet mogelijk is.

Is er iemand die me bij dit probleem kunt helpen. Ik hoop het wel.

In ieder geval alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Boukie

UniKode NET Framework.jpg

Bijlagen

• UniKode probleem2.jpg
    UniKode probleem2.jpg
    77,1 KB · Weergaven: 65
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug