.NET Framework (dringend!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kyanaxx

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
hey

Ik probeerde een programma open te krijgen en het zei dat ik .Net framework nodig had. I had de juiste versie gedownload, maar bij het installeren gaf die opnieuw een moutmelding dat er al een andere versie is ge installeerd?

ik moet echt de gedownloade versie werkend krijgen

Deinstalleer jouw versie nu via Configuratiescherm --> Software of met CCleaner, onderdeel Gereedschap.

Daarna kan je hier de laatste versie downloaden.

Succes!:thumb:

de laatste versie die u me gaf, zal dit ook werken als ik deze foutmelding krijg?

foutmeldinglj7.png

omdat ze spreken over een specifieke versie?

bedankt voor het snelle antwoord

De versie die ik jou gaf was versie 3, waar in principe alles van 1.1 en 2 ook op draaien maar voor de zekerheid is versie 2.0 misschien beter om te installeren.

bedankt voor de hulp :rolleyes:

leuke site trouwens :) weer eens iets nieuws om aan de lange lijst van favorieten toe te voegen

Ik hoop dat het in orde is gekomen, maar nog een opmerking van mij. De installatie CD's van Windows XP Pro SP2 zijn al vanaf begin 2005 voorzien van MIcrosoft.NET Framewordk 1.1 (ze staan in een apart menu van Extra's als de CD opstart in Windows) en inmiddels is versie 3.0 al uit. En alle versies kunnen/moeten naast elkaar geinstalleerd zijn omdat diverse applicaties hun "eigen" Framework versie nodig kunnen hebben. In mijn Softwarelijst staan ze allemaal, met de hotfixes en talenpakketten die via Automatische Updates zijn binnengekom.

Leesvoer.
.

Bijlagen

• NET Framework.jpg
    NET Framework.jpg
    19,5 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan