.NET framework werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

PascalS

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2001
Hallo,

En dan maar meteen proficiat met 'het nieuwe jasje van het forum' en meteen fijne Kerst (tis tenslotte eerste kerstdag, bijna 3uur).

Ik heb vanavond behoorlijk lang met het volgende probleem liggen spelen, maar kwam er helaas niet uit.

De computer van een vriend start gewoon op, maar krijgt vervolgens eerst de melding dat Norton Anti Virus protect driver niet opgestart kan worden, vervolgens iets met de backupnotify niet opstarten en uiteindelijk blijkt dat het JIT foutopsporingsprog niet beschikbaar is omdat de computer Cordbg.exe niet kan vinden. Overigens als ik in veilige modus met alleen netwerkmogelijkheden opstart, krijg ik die meldingen niet. Maarja, dan start die NAV ook niet op..duuh! :)

Volgens mij heeft dit allemaal iets te maken Microsoft .Net framework. (Ook omdat ik housecall online op virussen heb laten scannen, maar die kon niets vinden)

Ik heb via standalone installatie Framework 1.1 proberen te installeren, maar dat werkt niet en krijg ik de melding dat ik maar iemand anders moet raadplegen. Dus bij deze...heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan