Net gebruikers ID en Wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordygrunn

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
77
Hallo,

Ik heb vandaag een media center gekocht, alles doet het perfect alleen wil ik de bestanden kunnen delen zodat ik ze via mijn computer naar de media speler over kunt zetten. Als ik in de map van mijn computer wil via de media center vraagd hij om een net gebruikers ID en wachtwoord. Hoe kom ik hier aan ?

Met vriendelijke groet,
Jordy
 
Ik heb hetzelfde probleem telkens waarneer ik de map WORKGROUP wil openen vraagt de media center om een login met wachtwoord, maar bij de laptop van mijn dochter wordt dit niet gevraagd en kan ik er gewoon in via de center. ( hier wil ik niet van streamen) Het heeft waarschijnlijk te maken met een beveiliging maar alles staat op "zonder wachtwoord inloggen enz."
 
Gevonden via internet het werkt bij mij wel even eerst een back-up maken van je regedit
want ga niet zomaar dingen hierin veranderen.

Even knutselen met Regedit
1. Navigate to the following location in the registry editor.
HKLMSystemCurrentControlSetControlLsa
2. On the right side, double-click on ‘everyoneincludesanonymous’ and change the ‘Value data’ from ‘0’ to ‘1’
3. Double-click on ‘NoLmHash’ and change the ‘Value data’ from ‘1’ to ‘0’
4. Navigate to the following location in the registry editor:
HKLMSystemCurrentControlSetServicesLanManServerParameters
5. Double-click on ‘restrictnullsessaccess’ and change the ‘Value data’ from ‘1’ to ‘0’
6. Close the registry editor, reboot en t werkt!!!!!
 
Ongelovelijk maar het werkt... wat kan het soms simpel zijn.
1000x dank, mijn ACRyan werkt weer.
 
Graag gedaan maar niet alle eer komt mij toe... ik heb ook gewoon maar gegoogled en hier neergezet van wat ik heb gevonden ... succes verder
 
Daarmee sluit ik de topic. Oude topics mogen met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan