net mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Hoe kan ik berichten die in mijn netmail box zitten automatisch door laten sturen naar mijn eigen email adres
IK heb hetnet.nl als provider
e de waele

ooit had ik ook hetnet
hoebedoel je doorsturen naar je eigen adres??? wat je in je netmail van hetnet binnenkrijgt is toch mail naar je eigen adres? of bedoel je dat het ook in outlook moet komen, nadat je het al in je netmail hebt geopend???

Er zit post in de netmail maar niet bij mij in outlook express ik krijg het niet binnen
Als ik het wil zien moet ik in netmail kijken dat is toch niet normaal

Laatst bewerkt:
weet je wel hoe je outlook moet instellen, en heb je dat goed gedaan?

volgens mij (lang geleden, 2,5 jaar dus klopt misschien niet) moeten je server instellingen voor in pop.hetnet.nl zijn, en voor out mail.hetnet.nl, en verder moet je je eigen account informatie invoeren....

Alles werkt veder goed alleen krijg ik de post in mijn mailbox niet in mijn oe hij stuurd deze niet door
Als ik kijk bij netmail dan staat hij er wel
hoe krijg ik hen automatisch doorgestuurd naar mijn adres?
e d waele

hij doet dat als het goed is auto, het is namelijk geen doorsturen, maar een manier van ontvangen, en je netmail ook. als je al ontvangen hebt met OE dan ontvangt ie niet meer met NM, en andersom, maar dan denk ik dus toch dat je outlook instellingen niet helemaal kloppen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan