.net paspoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

m klompstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Ik heb helaas het netpaspoort op een computer op het werk ingevuld. Nu als windows messenger geopend wordt gebeurd dit automatisch onder mijn naam en wachtwoord. Dom! ik weet het maar hoe kan ik dit verwijderen??

eerst uitloggen en daarna aanmelden/klik rechts op je groene pion en dan zie je dat je je kunt aanmelden via jouw naam ,maar je je ook anders kunt aanmelden.

als je je anders aanmeld is dat automatisch aanmelden weg, mits je je weer aanmeld zoals je dat op je werk hebt gedaan. volgens mij staat er ook nog iets van een vinkje bij? zal het zelf ff proberen

p.s uitloggen dus ( rechts aanklikken pion en afsluiten kiezen ) en daarna via start ff messenger openen of via internet explorer, daar staat ie ergens boven aan net onder je blauwe balk.

Laatst bewerkt:
Helaas, niet gelukt.

Ik kan me wel op een andere manier aanmelden en dan kun je een vinkje zetten bij: meldt mij automisch aan. Dit heb ik dus niet aangevinkt. Maar als ik dan windows messenger afsluit en via start > programma's > windows messenger opnieuw open dan wordt ik weer automatisch aangemeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan