.Net Passport

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
1.041
Ik heb iets geactiveerd van de week,maar weet niet hoe ik het weer uit moet/kan zetten.

Heeft te maken met Outlook agenda op het internet.Nu vraagt Outlook elke keer of ik dat wil opstarten.Wie heeft hier verstand van?
Zie bojlage...

Leo.
 

Bijlagen

  • .net passport.doc
    39,5 KB · Weergaven: 36
Kan je het bestandje in JPG formaat aanbieden, als ik hem probeer te openen werkt deze niet,

Groetjes
 
Bij mij werkt het wel. Ik denk dat je bij de Accountinstellingen moet kijken of daar een Hotmail account tussen staat die je niet gebruikt.
 
JPG voor de liefhebbers ;)
 

Bijlagen

  • microsoft melding.jpg
    microsoft melding.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 60
Ik heb me eigen gek gezocht net,maar kan nergens vinden waar je dat kan afmelden.Ik zie wel dat je kan kiezen om bijv.bep.persoonlijke gegevens openbaar te maken of om dit juist niet te doen,maar echt afmelden kom ik helaas nergens tegen.

Het is pas begonnen toen ik dus in de Outlook-agenda iets heb geactiveerd,maar krijg het dus niet meer weg.
 
Hoi,

vreemd, probeer eens via deze link http://www.passport.net/Consumer/default.asp?lc=1043 dan heb je aan de rechterkant van de site een blokje met 'leden', daarin zie je help, klik op die link dan kom je in de ledenservice van .net passport. Daarin zie je de link .Net passport account sluiten. Daarna vraagt hij je username en ww, vul die in en dan moet je verder kunnen.

Suc6

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan