net vista instaleerd maar geen draadloos

Status
Niet open voor verdere reacties.

partyanimal

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
hallo kheb hiier net Vista Premiun geinstaleerd op me laptop fujitsu siemens en heb geen draadloos internet ,kheb wel internet met de kabel maar dat is niet de bedoeling he ,als ik druk op verbinding met het internet maken ,dan kan hij geen netwerken vinden ,en als ik dan druk op -warrom kunnen er geen netwerken worden gevonden - dan antwoord hij --hier gebruik u een schakelaar (doorgaans voor of zij kant ...........
maar er is gewoonweg geen schakelaar ,dus kan u me aub verder helpen hier

alles ok

kheb gekeken bij apparaatbeheer en er zijn nergen gele vraagtekentje of uitroepingstekentjes te bespeuren, ook bij netwerkadapters staan er 2 aparaten bij maar deze werken allebei correckt ,maar vraagje hoe leg je je draadloos aan met het toetsenbord ,kheb ooit ergens gezien maar dit weet ik niet meer ,omdat er geen schakelaar is om te verzetten op internet

Kijk eens bij Netwerkverbindingen > Adapterinstellingen.

vind ik niet hoor

waar zijn netwerkverbindingen te vinden PS:het is vista home premium

gevonden!!

kheb het uiteindelijk zelf gevonden. het was het was de toetsen FN enF2 indrukken en zo sloeg het lampje van de draadloos internet aan ,en kan ik nu op internet

Heel goed. Dat zal wel ergens in de handleiding staan. Maar in dat Netwerkcentrum kan je dus alle instellingen zien/aanpassen, zoals kanaal etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan